Θέμα χρόνου είναι να αποφασιστεί η δημιουργία καλαθιού καλλυντικών από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων μετά την καλή πορεία που είχε αρχικά το καλάθι του νοικοκυριού, ακολούθησε το καλάθι του Αϊ Βασίλη με 2000 προϊόντα και με τη συμμετοχή 40 επιχειρήσεων. 

Ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης σύμφωνα με πληροφορίες μελετά τη διαμόρφωση καλαθιού με καλλυντικά για το σπίτι το οποίο θα δίνει την ευκαιρία στα αδύναμα οικονομικά νοικοκυριά να αγοράζουν βασικά προϊόντα υγιεινής για το σπίτι.   

Στη βιομηχανία, παρότι δεν έχει λάβει κάποια επίσημη ενημέρωση, τα στελέχη της εμφανίζονται πρόθυμα να φτιάξουν αντίστοιχο καλάθι με αυτό των σούπερ μάρκετ σε τιμές χαμηλότερες.  
Τα στελέχη θεωρούν ότι το καλάθι θα πρέπει να περιλαμβάνει αφρόλουτρα, σαπούνια, υγρά σαπούνια, οδοντόβουρτσες , κρέμες καθαρισμού δοντιών, νήματα καθαρισμού και όλα τα καλλυντικά που χρειάζεται ένα σπίτι.
Το καλάθι μπορεί να περιλαμβάνει βαμβάκι κρέμες προσώπου, βαφή μαλλιών.

Επίσης αναμένεται να συμπεριληφθούν προϊόντα τα οποία απευθύνονται κυρίως στις γυναίκες – αλλά και ξυριστικά.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων βρίσκεται στο στάδιο της υλοποίησης αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει οριστικοποιήσει τη δημιουργία του.

Σημείο κλειδί για το νέο καλάθι είναι το ότι θα πρέπει μάλλον να είναι ξεχωριστό από αυτό του νοικοκυριού για να ενταχθούν και καταστήματα με προϊόντα υγιεινής και ομορφιάς, όπου υπάρχει έντονος διαγωνισμός και μεγάλη διαφοροποίηση.

Χθες ο υπουργός  Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής Υπουργός κ. Νίκος Παπαθανάσης και ο Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος είχαν τηλεδιάσκεψη με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) υπό τον πρόεδρό του, κ. Γιάννη Γιώτη. Στην τηλεδιάσκεψη έγινε αποτίμηση της μέχρι σήμερα επιτυχημένης πορείας του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» -πρωτοβουλία την οποία στηρίζει ο ΣΕΒΤ όπως έχει αποτυπωθεί σε ανάλογη τηλεδιάσκεψη στις 12 Οκτωβρίου 2022 – και εξετάστηκαν τρόποι περαιτέρω ενίσχυσής του με περισσότερα επώνυμα προϊόντα με γνώμονα πάντα την προστασία των νοικοκυριών και κυρίως των πιο ευάλωτων στο σημερινό περιβάλλον του υψηλού πληθωρισμού.

Χθες συμπληρώθηκε η 10η εβδομάδα για το καλάθι του νοικοκυριού. Σύμφωνα με τις αναρτήσεις  προϊόντων των αλυσίδων που συμμετέχουν, προκύπτει ότι στο 92% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», οι τιμές μειώνονται ή διατηρούνται σταθερές την 10 η εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Κυβέρνησης. Αναλυτικά, από το σύνολο 833 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα: -στα 55, ποσοστό 7%, η τιμή μειώθηκε,-στα 714, ποσοστό 85%, η τιμή παρέμεινε σταθερή και σε 64, ποσοστό 8%, η τιμή αυξήθηκε.