Η Εθνική Ασφαλιστική εμπλουτίζει τις υπηρεσίες της μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας my.ethniki-asfalistiki.gr, ενώ όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση, προγραμματίζει σταδιακά να ενσωματώσει και άλλες σύγχρονες λειτουργικότητες στο portal MyEthniki, δίνοντας μεγαλύτερο έλεγχο στα συμβόλαιά της, και προσφέροντας στους πελάτες της υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Συγκεκριμένα, άμεσα προσφέρονται οι εξής υπηρεσίες:

– ενεργοποιώντας την νέα υπηρεσία e-policy που ενσωματώνεται στο MyEthniki, δίνεται η δυνατότητα λήψης των ειδοποιητηρίων πληρωμής μέσω e-mail, αλλά και όσων εντύπων είναι διαθέσιμα στο MyEthniki.

– το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών του MyEthniki, θα λαμβάνει στο εξής ειδοποίηση μέσω e-mail, για κάθε νέο έντυπο συμβολαίου που εκδίδεται και είναι διαθέσιμο στο MyEthniki.

– Υπάρχει πλέον δυνατότητα σύνδεσης με την εύχρηστη υπηρεσία eClaims, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα online υποβολής εξωνοσοκομειακών αποζημιώσεων από τους ασφαλισμένους με ομαδικό ασφαλιστήριο 24 ώρες το 24ωρο, καθώς και παρακολούθηση της εξέλιξης της αποζημίωσης μέχρι την ολοκλήρωση της.

Ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, Α. Χρηστίδης δήλωσε: «Στην Εθνική Ασφαλιστική, έχουμε θέσει ως στόχο μας την δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών μας στην συναλλαγή τους με την εταιρεία. Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ότι η εταιρία βρίσκεται πάντα δίπλα τους κάθε στιγμή που θα την χρειαστούν, δίνοντας λύσεις στις ανάγκες τους».