Ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα της συμμετοχής στο Mobile World Congress (MWC) 2021 της Βαρκελώνης, εμφανίζεται η ελληνική αποστολή, τόσο για τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν με στελέχη εταιρειών, φορέων και οργανισμών από ολόκληρο τον κόσμο, όσο και για τις συζητήσεις που υπήρξαν για θέματα που άπτονται της προώθησης του οικοσυστήματος καινοτομίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Οι εταιρείες και οργανισμοί που συμμετείχαν στο ελληνικό περίπτερο και την ελληνική αντιπροσωπεία, συγκέντρωσαν το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών του φετινού Mobile World Congress, επισημαίνεται από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), που μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Enterprise Greece, είχαν τον συντονισμό της αποστολής. Στην ελληνική αποστολή συμμετείχαν 31 εταιρείες και οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον χώρο της καινοτομίας.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΕΚΕΕ Γιώργος Μαρκατάτος, ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος, τόνισε ότι η συμμετοχή στη διοργάνωση «ήταν μία ευκαιρία να διευρύνουμε την επικοινωνία και γνωριμία των ελληνικών επιχειρήσεων και φορέων καινοτομίας με πιθανούς συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές από το εξωτερικό, αλλά και να δείξουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις, όποιες και αν είναι οι συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί».

Ο ΣΕΚΚΕ χαρακτηρίζει σημαντική εξέλιξη του MWC 2021, το γεγονός ότι έγιναν οι πρώτες επαφές μεταξύ φορέων καινοτομίας από 7 χώρες στην Ευρώπη και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή (Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, Δανία, Ολλανδία, Ελβετία και Ισραήλ), με στόχο τη συγκρότηση μίας συμμαχίας για να προωθηθεί καλύτερα η ευρωπαϊκή καινοτομία. Τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας αυτής αναμένεται να γίνουν εμφανή στο MWC 2022, που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο τέλος Φεβρουαρίου 2022.

Επίσης, στη φετινή αποστολή συμμετείχαν πολλές νέες, καινοτόμες επιχειρήσεις, οι οποίες παρουσίασαν φρέσκιες ιδέες που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον από πολλές διεθνείς εταιρείες.

Όσον αφορά στο επίπεδο της επικοινωνίας, στο MWC έγινε προβολή των εταιρειών που συμμετείχαν στην αποστολή σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί 725% αύξηση στα retweets σε σχέση με την αντίστοιχη εκδήλωση του 2019, 560% αύξηση των posts, ενώ πάνω από 1.000 ενδιαφερόμενοι (μη followers) αλληλοεπίδρασαν με όλα τα social media, σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΚΕΕ.

Στους συνεργάτες από τον χώρο του οικοσυστήματος που συμμετείχαν στην ελληνική αποστολή περιλαμβάνονται το κέντρο Αρχιμήδης (ΕΚΠΑ), ο Δημόκριτος, και το Invent ICT. Το AdandPRLab (Πάντειο Πανεπιστήμιο) είχε την ευθύνη επικοινωνίας των δράσεων που έγιναν. Χορηγός επικοινωνίας ήταν το ΑΠΕ-ΜΠΕ.