Τι είπε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ για τη σύμβαση με ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Τι είπε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ για τη σύμβαση με ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Καλύτερη πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να έχουν το επόμενο διάστημα τα άτομα με κινητικές δυσκολίες, αφού ο ΟΑΣΑ πήρε το… πράσινο φως από το ΕΣΠΑ, ώστε να ενταχθεί το πρόγραμμα για την τοποθέτηση 409 ειδικών πλατφορμών σε 156 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ.

Σύμφωνα με τον Οργανισμό, οι προεξοχές θα μπουν σε στάσεις που βρίσκονται, κυρίως, γύρω από σταθμούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ). Η σκέψη είναι ότι οι συγκεκριμένοι σταθμοί είναι ήδη πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με αναπηρία, ενώ με την υλοποίηση του έργου, καθίσταται εφικτή η δημιουργία ενός περισσότερο λειτουργικού δικτύου μετακίνησης για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.

Πάντως, το πλάνο ευκολότερης πρόσβασης έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί ειδικές προκατασκευασμένες προεξοχές/πλατφόρμες σε 260 στάσεις.

Η αύξηση των στάσεων που εξυπηρετούν άτομα με κινητικές δυσκολίες είναι όχι μόνο συμβατή αλλά ουσιαστικά καρδιά για την υλοποίηση ενός σχεδίου για τη βελτίωση της προσβασιμότητας σε δημόσιους χώρους, που η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει ως προτεραιότητα σε επίπεδο Πρωθυπουργού, ενώ ταυτόχρονα μετά από πολλά χρόνια το ΥΠΕΝ προωθεί δυναμικά όλους τους σχετικούς σχεδιασμούς.

Αλλαγές έρχονται όμως και στην συχνότητα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από σήμερα.

Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ, «θα πυκνώσουν ακόμη περισσότερο τα δρομολόγια των συρμών στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό».

Ειδικότερα τις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων θα διαμορφωθούν στα 4,5 λεπτά από τα 5 λεπτά που είναι σήμερα.

Στη γραμμή 2 δρομολόγια ανά 4,5 λεπτά θα υπάρχουν από τις 7:00 έως τις 11:00 και από τις 13:30 έως τις 17:30. Στη γραμμή 3 δρομολόγια ανά 4,5 λεπτά θα υπάρχουν από τις 7:00 έως τις 17:30, ενώ τις υπόλοιπες ώρες έως τις 20:30 τα δρομολόγια θα είναι ανά 5 λεπτά και στις 2 γραμμές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πύκνωση των δρομολογίων γίνεται για να αποφευχθεί τυχόν συνωστισμός είτε εντός των συρμών, είτε στις αποβάθρες τις ώρες αιχμής