Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μετά από 10 χρόνια η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα.

Η Carrefour International Partneship ανακοίνωσε στο Χρηματιστήριο του Παρισιού μια νέα συνεργασία με την Retail & more SA, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom, προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα κορυφαία προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές.

Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια.

Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.

Ο επιχειρηματικός σύνδεσμος  των Γάλλων στη χώρα μας είναι ο Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης και στο τιμόνι  Retail & more είναι ο κ Βασίλης Στασινούλιας που στο παρελθόν κατείχε   υψηλές  θέσεις  στην αλυσίδα τροφίμων.

Η «Retail & More» συστάθηκε στις 16 Ιουνίου 2021, όπως προκύπτει από τις σχετικές καταχωρήσεις στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) με μετοχικό κεφάλαιο 250.000 ευρώ με βασικό μέτοχο την Teleunicom, θυγατρική του ομίλου AVE κι έχει έδρα την Παλλήνη, με βασική δραστηριότητα το χονδρικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (συμπεριλαμβανομένων και τροφίμων).

Η ελληνική εταιρεία, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, θα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει καταστήματα με νέα επωνυμία, όπως επίσης και να παρέχει κατ΄ αποκλειστικότητα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour.

Για την ανάπτυξη του δικτύου θα επιδιωχθεί η συνεργασία με μικρές τοπικές αλυσίδες που θα φέρουν πλέον την επωνυμία Carrefour. Παρουσία θα έχει η Carrefour και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ.

Σε πρώτη φάση τουλάχιστον δεν αναμένεται η ανάπτυξη υπερμάρκετ.
Βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά είναι η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική και η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.

Η Carrefour αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους λιανεμπορίου στον κόσμο με 12.225 καταστήματα σε 30 χώρες και πάνω από 321.000 υπαλλήλους.

Ιδρύθηκε το 1959 και το 1970 εισήχθη στο Χρηματιστήριο των Παρισίων.

Το 1999 εξαγόρασε την Promodes που στο λιανεμπόριο τροφίμων είχε δραστηριότητα με το σήμα Continent, συμπεριλαμβανομένων και των σχετικών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα, όπου είχε αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο Μαρινόπουλου, πριν την εξαγορά από τον όμιλο Σκλαβενίτη σε μια επεισοδιακή συγκυρία με στόχο την εγχώρια διάσωση ενός γίγαντα. Το 2020 είχε κύκλο εργασιών 78,6 δισ. ευρώ.