Goldair Cargo
Goldair Cargo
Πηγή Εικόνας: ERGOSE SA

Το έργο στο Θριάσιο υπηρετεί  ένα γενικότερο σχεδιασμό, ώστε η Ελλάδα να παίξει ρόλο στη βιομηχανία των logistics, ο οποίος θα μπορούσε να αποτελέσει και το 3% του ΑΕΠ. Σχεδιασμός που προϋποθέτει να ενώσουμε τα λιμάνια με το σιδηρόδρομο και με εμπορευματικά κέντρα.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε στο στο 4ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2021, ότι επρόκειτο για ένα ακόμη μπλοκαρισμένο έργο, που δεν είχε ξεκινήσει γιατί υπήρχαν αντιδράσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τη DG Com. Υπενθύμισε ότι η Νέα Δημοκρατία ως Αξιωματική Αντιπολίτευση είχε προειδοποιήσει την τότε Κυβέρνηση για τα προβλήματα σε ζητήματα ανταγωνισμού και ανέφερε πως μετά τις εκλογές του 2019, το Υπουργείο ανέλαβε τη διαπραγμάτευση, γιατί υπήρχε κίνδυνος δημοσιονομικής διόρθωσης άνω των 150 εκ ευρώ, και ήρθε σε συμφωνία με τη DG Com για αναπροσαρμογή της σύμβασης παραχώρησης. «Με την ευκαιρία να πω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι πριν προβούμε σε μεγάλους διαγωνισμούς να ερχόμαστε σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή»,