Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπορεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών να βρέθηκε σε σκληρή κόντρα το περασμένο δεκαπενθήμερο στη Βουλή με τον ΣΥΡΙΖΑ για τα θέματα του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων, αλλά φαίνεται ότι κάποιοι γαλάζιου παράγοντες «πιο κάτω» έχουν μπει σε τροχιά συμπαιγνίας με τον πρώην υπουργό Υποδομών και μεγαλοστέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη…

Από τη μία, ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής και οι άλλοι υπουργοί της κυβέρνησης κατακεραύνωναν τα πεπραγμένα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ επί υπουργίας Χρήστου Σπίρτζη στο Υπουργείου Υποδομών, χρεώνοντάς του – όπως και πράγματι συνέβη – το χάος με τον νόμο 4412, τις αλλεπάλληλες τροποποιήσεις και τους χαμένους μήνες – 2 χρόνια λένε τα έμπειρα στελέχη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα – από την νομοθέτηση μέχρι την εφαμρογή των διατάξεων.

Από την άλλη όμως, την ίδια ακριβώς στιγμή, κάποιοι γαλάζιοι στο Υπουργείο Υποδομών (και πέριξ;) προσπαθούν να «καθαρίσουν» τον Χρήστο Σπίρτζη από άλλες «κατηγορίες» και πεπραγμένα που αμαυρώνουν, με στοιχεία, την υπουργική του θητεία….

Δεν εξηγείται αλλιώς ότι πάνω στη συζήτηση στη Βουλή υπήρξαν συντονισμένες διαρροές σε περιθωριακά μέσα αρχικά – και μετά προσπάθεια για πιο mainstream – που προσπαθούν να «χρεώσουν» το φιάσκο Σπίρτζη με τη σύμβαση του Θριασίου (το εμπορευματικό κέντρο πάνω στον σιδηροδρομικό κόμβο, που έτρεξε η ΓΑΙΟΣΕ) στον… Νίκο Παππά!

Φυσικά, κανένα από τα γνωστά ΜΜΕ δεν αναπαρήγαγε αυτές τις διαρροές, καθώς όσοι δημοσιογράφοι ασχολούνται με το ρεπορτάζ γνωρίζουν ότι το θέμα για τον διαγωνισμό και τη σύμβαση για το Θριάσιο μεταξύ Δημοσίου και ΕΤΒΑ ΒΙΠΕGoldair το χειρίστηκε το Υπουργείο Υποδομών και ο Χρήστος Σπίρτζης. Καμία σχέση φυσικά δεν είχε ούτε ο Νίκος Παππάς ούτε οι υφιστάμενοί του, κάτι που προκύπτει αν κανείς σκεφθεί απλά τις αρμοδιότητες. Έφθασαν μάλιστα να εμπλέξουν, οι φωστήρες των περιθωριακών μέσων, τον πρώην Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών Βασίλη Μαγκλάρα μαζί με τον Νίκο Παππά, λόγω της σημερινής επαγγελματικής του ιδιότητας, με τις γνωστές αναφορές σε θέματα «διαστημικής πολιτικής » κλπ που «κυνηγούν» ως ευφυολογήματα τον Νίκο Παππά.

Τώρα, τί σχέση έχουν οι τηλεπικοινωνίες και η ψηφιακή πολιτική με τον διαγωνισμό στο Θριάσιο και τις παρατηρήσεις της Κομισιόν που γράψαμε, όταν το έργο έχει ξεκινήσει από την κυβέρνηση Καραμανλή και εν τέλει την προώθησε ο Χρήστος Σπίρτζης, μόνο στο μυαλό των γαλάζιων που σας γράψαμε μπορεί να τεκμηριωθεί…

Και γιατί λέμε για «γαλάζιους»; Μα είναι προφανές…

Ο Νίκος Παππάς και ο Χρήστος Σπίρτζης, εκτός του ότι είναι εσωκομματικοί σύμμαχοι, είναι και φίλοι. Ποτέ δεν έχει «χτυπήσει» ο ένας τον άλλον. Άρα δεν μπορεί να έγινε από εκεί η προσπάθεια «απενοχοποίησης» Σπίρτζη, γιατί «ρίχνει» το θέμα στον Παππά.

Από την άλλη, είναι γνωστό ότι κάποιοι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καίγονται να μεταφέρουν δικές τους ανεπάρκειες και προβληματικές συμπεριφορές σε άλλους, μπας και σώσουν την εικόνα τους… Και βολεύει πολύ αντί να θεωρείται το συγκεκριμένο έργο ως σιδηροδρομικό – μεταφορικό – αποθηκευτικό, όπως είναι, να θολώνουν το τοπίο και να το βάζουν γενικά σε κατηγορία ΣΔΙΤ ή να χρεώνεται σε άλλους….

Μαθαίνουμε όμως ότι ο Υπουργός Υποδομών και το Μαξίμου έχουν καταλάβει τί παίζει…. Και θα έρθουν συντόμως αλλαγές, ακούμε…

Γιατί όμως ο ή οι «γαλάζιοι» υψηλόβαθμοι παράγοντες βάζουν τώρα πλάτη στον Σπίρτζη; Διότι τώρα τους έχει ανάγκη ο Χρηστάρας, αν στραβώσει οριστικά η επένδυση και ψάχνουμε να βρούμε ποιος φταίει. Και επειδή αν στραβώσει θα πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο καμιά 300αριά εκατομμύρια ευρώ πίσω στις Βρυξέλλες, δεν είναι μόνο θέμα πολιτικής ευθύνης… Και τί τους νοιάζει για τον Χρηστάρα; Ε, άμα έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου, σε νοιάζει και για τον άλλο που έχει βάλει τη χερούκλα του….

Goldair Cargo
Πηγή Εικόνας: ERGOSE SA

Υστερόγραφο:

Ρε γαλάζιοι φωστήρες, τόσα χρόνια δεξιοί, δεν έχετε μάθει ακόμη τη διαφορά δημοσίου ιδιωτικού τομέα; Και υπηρετείτε κυβέρνηση Μητσοτάκη, που ομνύει στολν φιλελευθερισμό; Από πότε, πανέξυπνοι ινστρούχτορες, μια σύμβαση παραχώρησης σε μια κοινοπραξία με 80% ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και 20% Goldair μπορεί να χαρακτηριστεί λογικά ιδιωτικοποίηση; Όταν ιδιώτης έχει μόνο το 20% και το άλλο είναι του Δημοσίου;

Δεν ξέρετε ότι στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ καταστατική μειοψηφία έχει το Δημόσιο; Δεν ξέρετε ότι μεγαλομέτοχος στην ίδια εταιρεία είναι η Τράπεζα Πειραιώς που ελέγχεται πλήρως από το Δημόσιο, λόγω των διαρκών ανακεφαλαιοποίησεων τα τελευταία 10 χρόνια; Είναι αυτό ιδιωτικοποίηση καμάρια μου, ώστε να γίνονται business;