Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ - ΜΠΕ / ΟΣΕΘ

Τις λύσεις εκείνες που θα συμβάλουν στην αποκατάσταση των οχλήσεων που έχουν προκύψει τις τελευταίες ημέρες σε ορισμένες λεωφορειακές γραμμές, κυρίως περιαστικές, λόγω της αιφνίδιας μείωσης του αριθμού των οδηγών στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης χωρίς υπαιτιότητά του, όπως τονίζει, αναζητά ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ). Ζητά, δε, την κατανόηση των επιβατών, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι ο ΟΑΣΘ κυκλοφορεί τον τρέχοντα μήνα 10% περισσότερα αστικά, έναντι του Δεκεμβρίου του 2023.

Με σημερινή του ανακοίνωση, ο ΟΣΕΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό για τις επιχειρησιακές δυσκολίες που έχουν προκύψει και δηλώνει ότι «με υπευθυνότητα και ευαισθησία», αλλά και έχοντας προτεραιότητα πάντα την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών της πόλης και των γύρω δημοτικών κοινοτήτων, φροντίζει να αποκαταστήσει σταδιακά, μέσα στις επόμενες ημέρες, οποιαδήποτε όχληση έχει δημιουργηθεί λόγω της προαναφερόμενης εξέλιξης σχετικά με τη μείωση του αριθμού των οδηγών στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ για το ποιες περιοχές αντιμετωπίζουν οχλήσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας επισημαίνει ότι αναστάτωση έχει προκληθεί τις τελευταίες ημέρες -μεταξύ άλλων- στις γραμμές 40 που εξυπηρετεί το Καλοχώρι, 9 για τη Λαχαναγορά, 43 για τον Εύοσμο και το 55 για τη δυτική πλευρά της πόλης.

Το επάγγελμα του οδηγού, όπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ, είναι από αυτά που ταλανίζονται διεθνώς από μεγάλη έλλειψη εκπαιδευμένου δυναμικού, αλλά όπως διαβεβαιώνει ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Ιωάννης Τόσκας, «παρά τις όποιες αντικειμενικές δυσκολίες, η προσπάθεια όλων μας για βελτίωση της εξυπηρέτησης παίρνει “σάρκα και οστά”, αφού ο μέσος μηνιαίος όρος των κυκλοφορούντων λεωφορείων κατά τις καθημερινές ημέρες του Φεβρουαρίου παρουσιάζει αύξηση 10% περίπου συγκριτικά με το Δεκέμβριο του 2023». Διευκρινίζει, δε, ότι το πλήθος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά στην πόλη «αγγίζει» τα 490 οχήματα.