Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τον «ταύρο από τα κέρατα» θέλει να πιάσει ο Νίκος Λαβίδας ως επικεφαλής της αλυσίδας «ΑΒ Βασιλόπουλος», όταν σε γεύμα συνάντησης με τους δημοσιογράφους ανέφερε αυτό που «πονάει» περισσότερο την αλυσίδα. Είπε ότι το «θέμα είναι ότι μας θεωρούν ακριβούς». Ο κ Λαβίδας σημείωσε ότι δεν κάνουμε έκπτωση στην αγοραστική εμπειρία  των καταναλωτών και προσδιόρισε η αλυσίδα βάζει καθημερινά 1200 κωδικούς προϊόντων  σε χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Διευκρίνισε ότι περισσότεροι από 850 κωδικοί προέρχονται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διότι έχουν καλύτερη εικόνα από πλευράς κόστους.

Ο κ. Λαβίδας μίλησε για το ενεργειακό κόστος που είναι αυξημένο 3 φορές , επισημαίνοντας ότι ήταν να κάνουμε το κάναμε, αλλά παραμένει ακόμη σε υψηλά επίπεδα. Τα ψυγεία καταναλώνουν το 60% με 70% της ενεργειακής κατανάλωσης της αλυσίδας περιορίζοντας  σημαντικά αποθέματα δυνάμεων για μία στρατηγική τιμών προς όφελος των καταναλωτών.

Ακόμη έθεσε το ζήτημα των περιορισμών που έχει θέσει το υπουργείο  Ανάπτυξης και Επενδύσεων που κάνουν πιο δύσκολη τη διαχείριση τιμών στο ράφι.

Την ίδια στιγμή περιόρισε τα σενάρια για εξαγορές, λέγοντας ότι στο παρελθόν είχαν γίνει  συζητήσεις με την αλυσίδα ΓΕΓΟ ενώ διατήρησε το ενδιαφέρον της αλυσίδας για μελλοντικές εξαγορές.

Ο στόχος της ΑΒ ΒΑΣΙΛΌΠΟΥΛΟΣ είναι να σημειώνει αύξηση του τζίρου σε επίπεδα  υψηλότερα της αγοράς. Αναγνώρισε ότι η αγορά κ ήταν σε πτωτική πορεία αλλά η άνοδος της τουριστικής κίνησης λειτούργησε θετικά έστω και προσωρινά.

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος  ο κ. Λαβίδας τόνισε πως ο τζίρος της αλυσίδας πρόκειται να παραμείνει σχετικά σταθερός, καταγράφοντας ίσως μια μικρή αύξηση, η οποία θα είναι καθαρά πληθωριστική. Ο  όγκος πωλήσεων θα είναι μειωμένος, ενώ υποχώρηση αναμένεται να καταγραφεί και όσον αφορά τα κέρδη, τονίζοντας πως αυτή είναι η συνολική εικόνα της αγοράς, δεδομένων των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί.

Πάντως η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει να συνεχίσει να επενδύει για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση του δικτύου της. Μέσα στο 2023 πρόκειται να επενδύσει, όπως κάθε χρονιά, περίπου 60 εκατ. ευρώ. Το πλάνο της προβλέπει τη δημιουργία 10 νέων ιδιόκτητων καταστημάτων και την προσθήκη 50 σημείων στο δίκτυο franchise, που όπως ανέφερε ο κ. Λαβίδας, αποτελεί το μεγαλύτερο της αγοράς και αριθμεί 264 καταστήματα σε 61 πόλεις. Συνολικά, το δίκτυο καταστημάτων με το σήμα της ΑΒ αγγίζει τα 592 σημεία και στόχος είναι να ενισχυθεί περαιτέρω.