Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων Volvo αυξήθηκαν κατά 178% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και αντιπροσωπεύουν πλέον μερίδιο 16% στο σύνολο.

Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παρουσίασε η εταιρεία (Volvo EX90 και EX30) δεν βρίσκονται ακόμη στην παραγωγή και μέχρι στιγμής δεν έχουν συνεισφέρει στα αποτελέσματα για το 2023. Παρόλο που το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου, τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν από την τιμή του λιθίου.

Επιπλέον, έχοντας παρουσιάσει νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τον επόμενο χρόνο με σημαντικά καλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα υφιστάμενα, η Volvo πούλησε έγκαιρα το απόθεμα. Επίσης υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα πέσουν οι τιμές λιθίου στο δεύτερο εξάμηνο του 2023, γεγονός που θα αυξήσει την κερδοφορία της σουηδικής εταιρείας.