Ψηλά βάζει τον πήχη για την επόμενη πενταετία η εταιρεία ΑΜΒΥΞ του Ισίδωρου Ρεβάχ με όχημα το κρασί το οποίο θεωρείται πολύ αποδοτικό τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Η εταιρεία των 106 ετών στη διανομή των αλκοολούχων ποτών ανεβάζει στροφές στην προώθηση κρασιών και στην παραγωγή δικών της brand.


Στην κατεύθυνση αυτή το χαρτοφυλάκιο, διευρύνεται με τέσσερις νέες συνεργασίες και premium ετικέτες από τα κτήματα Παλυβού, Κοκοτού, Μωραΐτη στην Πάρο και ένα κτήμα στην Προβηγκία.

Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε και αρχίζει να διανέμει από αυτήν την εβδομάδα το δικό της brand «Βορράστρι». Ένα κρασί από τους αμπελώνες της ορεινής Αιγιαλείας και το οποίο προορίζεται για την αγορά HoreCa.

Η παραγωγή του για φέτος είναι 100.000 φιάλες και είναι στη φθηνή κατηγορία, καθώς η τιμή του είναι πολύ προσιτή 4,2 ευρώ.

Η διοίκηση της ΑΜΒΥΞ διεκδικεί να διπλασιάσει το μερίδιο αγοράς κρασιού μέσα στην πενταετία.

Σήμερα ο τζίρος της κατηγορίας οίνου ανέρχεται στα 16 εκατ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζονται τα αφρώδη. Οι προοπτικές είναι ευνοϊκές για την αγορά κρασιού με αποτέλεσμα να γίνονται εκτιμήσεις αύξησης του τζίρου στα 20 εκατ. ευρώ από φέτος.

Ξεχωριστή θέση στο χαρτοφυλάκιο της ΑΜΒΥΞ κατέχει ο διεθνούς κύρους Οίκος Οίνου & Οινοπνευματωδών ποτών της Moët Hennessy και το Κτήμα Άλφα, δύο διαχρονικές συνεργασίες οι οποίες έχουν προσφέρει γνώσεις στην διαχείριση και τις προκλήσεις του κλάδου.

Από αυτή την μακρόχρονη σχέση, τα στελέχη της ΑΜΒΥΞ μεταλαμπαδεύουν την εμπειρία τους σε στρατηγικές συνεργασίες, εντός της ελληνικής επικράτειας, συνάπτοντας συνεργασίες με μερικά από τα πιο υποσχόμενα Ελληνικά κτήματα όπως τα Μωραΐτης, Παλυβός, Κοκοτού κ.α.

Ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, με αφορμή την ανάπτυξη του τμήματος Oenothèque, δήλωσε:

«Κάθε χρονιά που περνάει μας δίνεται η ευκαιρία να καλωσορίσουμε στο χαρτοφυλάκιο της ΑΜΒΥΞ και μια νέα, σημαντική προσθήκη κτημάτων, που ενδυναμώνουν την παρουσία της στην αγορά οίνου και επιβεβαιώνουν την

προσπάθεια για περαιτέρω γεωγραφική διάχυση. Παραμένουμε απόλυτα προσηλωμένοι στο όραμα μας, η Αμβυξ να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία κρασιού στον Ελλάδα, ότι πετύχαμε και στον κλάδο των οινοπνευματωδών. Δουλεύουμε μεθοδικά προς αυτόν τον σκοπό, ώστε να ενδυναμώσουμε το χαρτοφυλάκιο μας και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους πελάτες και το καταναλωτικό κοινό, αναδεικνύοντας ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει ο εγχώριος και διεθνής αμπελώνας.»

Με τη σειρά του ο κ. Στάθης Σάλτας, Oenothèque Manager της Άμβυξ, δήλωσε: «Αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι που το τμήμα Oenothèque μεγαλώνει και εξελίσσεται, ανοίγοντας το δρόμο για τη γνωριμία του ελληνικού και διεθνούς αμπελώνα, με όλο και περισσότερους ανθρώπους, που επιλέγουν το κρασί αναζητώντας μια νέα εμπειρία.