Πηγή Εικόνας: peakpx

Αντοχές στο δεύτερο lockdown εμφανίζει το Jumbo το μήνα Νοέμβριο σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο, όταμ η πρώτη εφαρμογή της καραντίνας είχε οδηγήσει τις πωλήσεις του ομίλου σε απώλειες 86%, καθώς η εφαρμογή της καραντίνας συνέπεσε με το ΠΑΣΧΑ .

Η διοίκηση στο δεύτερο lockdown εμφανίστηκε η προετοιμασμένη, καθώς η μείωση των πωλήσεων ήταν στο 35%.

Για το σύνολο των 11 μηνών, οι πωλήσεις σημειώνουν πτώση κατά 10,7% από 7% που ήταν  στο δεκάμηνο παρότι η ιστοσελίδα της εταιρείας «κατέρρευσε», διότι δεν ήταν σε θέση να εξυπηρετήσει τον όγκο των πωλήσεων.

Την ίδια στιγμή, η διοίκηση, σύμφωνα με ανακοίνωσή της ανέφερε ότι  δεν θα υλοποιήσει  τη νέα υπηρεσία click away καθώς δεν διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές.

Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.  Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.

Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας.

Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό. Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα. Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού. Ο Σεπτέμβριος 2020 και ο Οκτώβριος κατέγραψαν και πάλι θετικό πρόσημο με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου και +12,7% αντίστοιχα.

Κατά συνέπεια το γ’ τρίμηνο 2020 (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2020) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 224,57 εκατ. από Ευρώ 219,18 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (ΙούλιοςΣεπτέμβριος 2019), δηλαδή αυξημένες κατά 2,5%.

Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε ευρώ 503,28 εκατ. από ευρώ 554,93 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένες κατά -9,3%.

Άνοδο των πωλήσεων εμφανίζει το Πλαίσιο Computers:

Το Πλαίσιο στο τρίτο τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 12,3%  και ανήλθε σε 86,3 εκατ. ευρώ από 76,8 εκατ. ευρώ κατά το τρίτο τρίμηνο.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ανήλθαν σε επίπεδο Ομίλου σε 1.932 χιλ.  ευρώ  έναντι 1.770 χιλ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο κατά 9,2%. Η μέχρι τώρα πορεία του Ομίλου εντός της τρέχουσας χρήσης αναδεικνύει την απρόσκοπτη εξέλιξη των δραστηριοτήτων του με κύρια χαρακτηριστικά τη σχεδόν διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών παρά τη μακρά περίοδο κατά την οποία τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά, τη σταθεροποίηση των λειτουργικών αποτελεσμάτων παρά τις έντονες διαχειριστικές διακυμάνσεις λόγω εφαρμογής των μέτρων κατά της πανδημίας και τη συνεπή βελτίωση της κερδοφορίας πριν τη φορολογία.

Η αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 9,6% στο εννεάμηνο έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2019 αποδίδεται αφενός στη μακροχρόνια στρατηγική της Πλαίσιο που τη βρήκε πολύ καλά τοποθετημένη στην Αγορά και στις νέες συνθήκες πώλησης των προϊόντων της και αφετέρου στο γεγονός ότι η νέα πραγματικότητα αύξησε τη ζήτηση για τα προϊόντα της.