Την ηγεμονική του θέση στην αγορά των σούπερ μάρκετ επιβεβαιώνουν τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Σκλαβενίτη τοu 2019 διευρύνοντας  την απόσταση από τη δεύτερη αλυσίδα που είναι η «ΑΒ Βασιλόπουλο».

Ο ενοποιημένος τζίρος της Σκλαβενίτης διαμορφώθηκε στα 3,2 δισ. ευρώ έναντι 1,95 δισ. ευρώ της δεύτερης αλυσίδας, στέλνοντας δίνοντας σαφές μήνυμα στην αγορά ότι η εξαγορά του ομίλου Μαρινόπουλου έγινε στα χέρια του Γεράσιμου Σκλαβενίτη το καλύτερο success story του οργανωμένου λιανεμπορίου .

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη φετινή χρήση θα εμφανίσει καθαρά κέρδη έναντι ζημιών ύψους 3,3 εκατ. ευρώ  του 2019.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το business Plan της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη τρέχει πιο γρήγορα σε σχέση με το αρχικό σχέδιο χρηματοδότησης που είχαν θέσει οι τράπεζες.

Τα εντεταλμένα τραπεζικά στελέχη που παρακολουθούν την υλοποίηση του σχεδίου όπως   και τις οικονομικές επιδόσεις της αλυσίδας ανά εξάμηνο, διαπιστώνουν ότι ο τζίρος και το EBITDA κινούνται σε υψηλότερα επίπεδα δημιουργώντας εμπιστοσύνη στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα.

Ο όμιλος Σκλαβενίτη εκτός από την πρωτιά στον τζίρο έχει ακόμη μία στο ενεργητικό αφού  είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας καθώς απασχολεί περισσότερους από 30.000 εργαζόμενους.

Στα τέλη του 2019 ο Όμιλος απασχολούσε 27.679 εργαζομένους και με την εκδήλωση της πανδημίας η διοίκηση προχώρησε σε επιπλέον προσλήψεις 1500 ατόμων  για να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες που δημιούργησε ο κορωνοϊός.

Οι επενδύσεις του Ομίλου Σκλαβενίτη την τελευταία τριετία ανήλθαν σε 185 εκατ. ευρώ  και κατευθύνθηκαν στην ανακαίνιση των καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος. Τα  κεφάλαια κατευθύνθηκαν σε καταστήματα της επαρχίας που το όνομα Σκλαβενίτη ήταν  άγνωστο για τους καταναλωτές.

Οι επενδύσεις έπιασαν τόπο δίνοντας μερίδιο αγοράς στα επίπεδα του 30% όταν οι υπόλοιπες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου ελέγχουν το 37% της αγοράς.

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη του Σκλαβενίτη του 2019

 Πάνω από τα 3 δις ευρώ κινήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ο ενοποιημένος  κύκλος εργασιών του Σκλαβενίτη.

Το 2019 έφτασε σε 3,27 δισ. ευρώ έναντι 3,01 δισ. ευρώ το 2018, σημειώνοντας άνοδο 8,9%. Σε επίπεδο εταιρείας διαμορφώθηκε σε2,63 δις. ευρώ από 2,37 δις ευρώ το 2018 ενισχυμένος κατά 11,7%.

Φέτος οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για διψήφια ποσοστιαία ανόδου όταν το σύνολο της αγοράς τρέχει με ποσοστό 8,5% στο εννεάμηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου 2020.Τα προ φόρων κέρδη και αποσβέσεων της μητρικής εταιρείας πενταπλασιάστηκαν στη χρήση του 2019. Εκτοξεύθηκαν σε 72,9 εκατ. ευρώ από 13,3 εκατ. ευρώ το 2018.

Τα αποτελέσματα μετά από φόρους είναι ζημιογόνα κατά 3,3 εκατ. ευρώ, έναντι 40 εκατ. πέρυσι για τη μητρική εταιρεία,

Φέτος, η διοίκηση έκανε βήματα προόδου στην ηλεκτρονική εποχή των πωλήσεων και λανσάρει την ιστοσελίδα  sklavenitis.gr για την κατηγορία των καταναλωτών που θέλει να παραγγείλει  τα ψώνια του ηλεκτρονικά. Προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την πλατφόρμα online παραγγελιών e-food δημιούργησε το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη. Ο αριθμός των φυσικών καταστημάτων ανέρχεται σε 497 που καλύπτουν  σχεδόν το σύνολο της επικράτειας.