Πριν από λίγες ώρες ξεκίνησε η παραγωγή του SUPERB iV στο εργοστάσιο της Skoda στο Kvasiny, στα τσεχογερμανικά σύνορα.

Το ολοκαίνουριο plug-in υβριδικό μοντέλο, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της μάρκας, είναι ο καρπός μιας επένδυσης περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου το εργοστάσιο που παράγει τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα, να υποστηρίξει και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Η επένδυση αυτή επιτρέπει στο SUPERB iV plug-in hybrid να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα μοντέλα που διαθέτουν συμβατικό κινητήρα, παρότι διαθέτει διαφορετικό δάπεδο. Παράλληλα με αυτή την επένδυση, η Skoda δημιούργησε ένα ειδικό κέντρο εκπαίδευσης στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, από το οποίο έχουν αποφοιτήσει ήδη περίπου 5.500 από τους συνολικά 9.000 εργαζόμενους του εργοστασίου.

Ταυτόχρονα, η έναρξη παραγωγής του SUPERB iV συμπίπτει και με την υλοποίηση από την εταιρεία μίας ολοκαίνουριας, ψηφιακής διαδικασίας παραγωγής που κόστισε (μόνο αυτή) 1,2 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για την «dProduction», μία hi-tech διαδικασία που συνδυάζει ψηφιακές λειτουργίες, οθόνες αφής και συστήματα πολυμέσων, κάνοντας καταμερισμό εργασιών σε ιδανικό χρόνο, αναγνωρίζοντας τον κάθε εργαζόμενο με βάση την ψηφιακή του ταυτότητα. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται εύρυθμη λειτουργία με μηδενικά λάθη και κορυφαίο ποιοτικό έλεγχο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

30 SUPERB iV

Παράλληλα, η dProduction, που έχει ήδη τιμηθεί με το βραβείο Automotive Lean Production, χρησιμοποιείται ως ψηφιακό εγχειρίδιο, εξοικονομώντας τόνους χαρτιού σε ετήσια βάση, καθιστώντας το εργοστάσιο πιο φιλικό στο περιβάλλον.

Παρακαλούμε αποδεχτείτε τα cookies από το YouTube για την αναπαραγωγή αυτού του video. Με την αποδοχή θα έχετε πρόσβαση σε περιεχόμενο στο YouTube, μία υπηρεσία που παρέχεται από τρίτους.

Πολιτική Απορρήτου YouTube

Με την αποδοχή αυτής της ενημέρωσης, οι ρυθμίσεις σας θα αποθηκευθούν και η σελίδα θα ανανεωθεί.

Το Skoda SUPERB iV, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 218 ίππων. Η αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση είναι έως 56 χιλιόμετρα ενώ η συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 930 χιλιόμετρα (κατά τον νέο, αυστηρό κύκλο WLTP). Η έναρξη πωλήσεων του SUPERB iV είναι προγραμματισμένη για το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.