Οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ κατέγραψαν αύξηση 20% το πρώτο εξάμηνο τους έτους, φτάνοντας συνολικά τις 179.508 μονάδες. Σχεδόν όλες οι αγορές της ΕΕ παρουσίασαν διψήφια ποσοστιαία κέρδη, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων: Γερμανία (+24,8%), Γαλλία (+12,3%), Ιταλία (+12,6%) και Πολωνία (+10,8%).

 

Οι νέες ταξινομήσεις λεωφορείων στην ΕΕ είχαν επίσης άνοδο. Η αύξηση ήταν 15% φθάνοντας τις 14.781 μονάδες. Όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων, η Γαλλία προηγήθηκε με 2.982 πωλήσεις (22,3%) και ακολούθησαν άλλες μεγάλες αγορές όπως Ιταλία (+62,6%), Ισπανία (+58,7%) και Γερμανία (+27,8%).

 

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρέμειναν η κορυφαία επιλογή, με ποσοστό 83,5%, χαμηλότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο (87,2%). Ωστόσο, τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης αυξάνονται σταδιακά σε δημοτικότητα, με αποτέλεσμα μια αλλαγή στο μερίδιο αγοράς. Συγκεκριμένα, το μερίδιο των ηλεκτρικών φορτηγών αυξήθηκε στο 6,9%. Αντίθετα, οι ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών van μειώθηκαν κατά 7,2% στις 16.602 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 2,3%. ‘Αλλοι τύποι καυσίμων, όπως το υγραέριο (LPG) και το φυσικό αέριο, αυξήθηκαν κατά 26,5% και πλέον αντιπροσωπεύουν το 1,3% της αγοράς.