ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΔΔΗΕ

«Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια» από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου».

Όπως ανακοινώθηκε, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές, πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία “Μήδεια” να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος.

Σημειώνεται ότι πριν αποφασιστεί πως ο ΔΕΔΔΗΕ θα καλύψει το εν λόγω κόστος, υπήρξαν σφοδρές αντιδράσεις από πολίτες και δημάρχους, οι οποίοι κατήγγειλαν «υπέρογκες χρεώσεις» στους λογαριασμούς τηλεφωνίας λόγω κλήσεων στο 5ψηφιο αριθμό κατά την πρόσφατη κακοκαιρία.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ προανήγγειλε ότι η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην οποία οι κλήσεις θα είναι δωρεάν.