Αυτοκινητόδρομος, Εθνική Οδός, Ταχύτητα, Νύχτα, Ταξίδια
Αυτοκινητόδρομος, Εθνική Οδός, Ταχύτητα, Νύχτα, Ταξίδια
Πηγή Εικόνας: Manuel Alvarez / Pixabay

Με απόφασή του το υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην κήρυξη ως έκπτωτης της GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι-Πάτρα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, κίνηση που αναμένεται να τροφοδοτήσει περαιτέρω την κόντρα μεταξύ της εταιρείας, που συνεργάζεται με την Μηχανική του Πρ.Εμφιετζόγλου, και του υπουργείου Υποδομών. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει υποβάλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή γραπτή αναφορά για τη διάλυση των υφιστάμενων συμβάσεων στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος.

Οι λόγοι

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Υποδομών, η εταιρεία κηρύχθηκε έκπτωτη διότι δεν υπέβαλε:

– την αποτύπωση του εδάφους στο τμήμα από Χ.Θ. 3+400,21 έως Χ.Θ. 4+784,53.

– Τεχνική Έκθεση και Προϋπολογισμό των μελετών εφαρμογής Οδοποιίας Κόμβων.

– Τεχνική Έκθεση, Στατική Μελέτη στήριξης των Μεγάλων Πληροφοριακών Πινακίδων, Προμέτρηση και Προϋπολογισμό.

-Τεχνική περιγραφή, Προμέτρηση, Προϋπολογισμό και Μεθοδολογία Κατασκευής των Τεχνικών Κάτω Διαβάσεων Κ 701, Κ702 και Κ 703.

-Τεχνική Έκθεση και Προϋπολογισμό για τα υδραυλικά έργα και τα έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης.

– σε ηλεκτρονική μορφή τις Γεωτεχνικές Μελέτες Εφαρμογής Επιχωμάτων και λείπουν οι υπογραφές των μελετητών.

– πλήρως το σύνολο των μελετών εφαρμογής των Μικρών Τεχνικών, τα οποία ανέρχονται είκοσι πέντε (25). Συγκεκριμένα υπέβαλε τις μελέτες εφαρμογής των σωληνωτών οχετών D1000L613A, D1000L614, D1000L624 και D1000L626, χωρίς Τεχνική Έκθεση και Προϋπολογισμό.

– τα συνοδά σχέδια της μελέτης εφαρμογής Πρασίνου.

– προμέτρηση και προϋπολογισμό στη μελέτη Εφαρμογής των Η/Μ Εγκαταστάσεων. Επίσης τα υποβληθέντα σχέδια άρδευσης είναι ανυπόγραφα.

Όπως κι επειδή δεν έχουν ικανοποιηθεί οι παρατηρήσεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Υποδομών επί της υποβολής των μελετών σήμανσης – ασφάλισης.