Καινούρια αυτοκίνητα προς πώληση
Καινούρια αυτοκίνητα προς πώληση
Πηγή Εικόνας: pixabay στο pexels

Πάθος με τα πολυτελή – ακριβά και ρυπογόνα – αυτοκίνητα έχουν τα ανώτατα τραπεζικά στελέχη, τα οποία παραμένουν προσηλωμένα στα προνόμια που τους δίνει η θέση τους, ενώ βάζουν σε δεύτερη μοίρα τους ρύπους.

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πρόβλημα του αύριο αλλά του χθες, με τα αυτοκίνητα να έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης για τις βίαιες μεταβολές των καιρικών φαινομένων.

Τα αυτοκίνητα που προτιμούν τα ανώτατα τραπεζικά στελέχη είναι πανάκριβα μοντέλα από την αφρόκρεμα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, αφού τους δίνει  πολυτέλεια και ασφάλεια για τις μετακινήσεις των επιβατών.

Τα μοντέλα  της BMW και της AUDI είναι από τα πιο αγαπημένα των τραπεζικών στελεχών ενώ να σημειωθεί ότι έχουν απομακρυνθεί από τα μοντέλα της Mercedes, θεωρώντας ότι θα προκαλέσουν το κοινό περί δικαίου αίσθημα των πολιτών – όταν μάλιστα οι τράπεζες έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί τρείς φορές με χρήματα του ελληνικού λαού.

Τα τζιπ της BMW και ειδικότερα τα μοντέλα X-4 και Χ-5 είναι αυτά που προτιμούν για τις μετακινήσεις τους, όπως το μοντέλο της Audi A8.

Οι επιλογές των διοικήσεων των τραπεζών δεν εμφανίζουν σε καμία περίπτωση τις οικολογικές ευαισθησίες για το περιβάλλον που εμφανίζουν σε ποικίλες εκθέσεις οι τραπεζικοί όμιλοι που διοικούν, αφού οι παραγόμενοι ρύποι από την κατανάλωση καυσίμου είναι άνω των 168 COg/km και φθάνουν μέχρι τα 200 C02g/Km. Μπορεί οι εταιρείες να βελτιώνουν συνεχώς τους κινητήρες έτσι ώστε να γίνεται καλύτερη καύση με σκοπό τη μείωση των ρύπων αλλά  ακόμη  παραμένουν σε υψηλά  επίπεδα. Η αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα η ευρωπαϊκή προσφέρει πλέον επιλογές, δημιουργώντας αυτοκίνητα υβριδικά με σκοπό τη μείωση των ρύπων σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Δεν είναι ο ρόλος μας να προτείνουμε μοντέλα αυτοκινήτων με τους λιγότερους ρύπους αλλά δεν μπορούμε να παρακολουθούμε τα τραπεζικά στελέχη να ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα κάνοντας επιλογές που δεν ταιριάζουν με αυτά που ευαγγελίζονται. Τα  «καθαρά» αυτοκίνητα δεν είναι έργο των πολλών αλλά και της εύπορης οικονομικής τάξης η οποία δίνει απλόχερα 100.000  ευρώ για την αγορά ενός πολυτελούς αυτοκίνητου – παραβλέποντας το γεγονός των ρύπων.

Ας είχαν την ευαισθησία να πάρουν με τα ίδια χρήματα ένα ηλεκτρικό ή έστω υβριδικό αυτοκίνητο που άλλωστε όλες οι εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας πλέον προσφέρουν.