Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ, wikicommons, pixabay, exonomix

Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο νέος Υφυπουργός μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, πέρα από όσα (αναμενόμενα) λέει για τις αστικές συγκοινωνίες και το γνωστό πρόβλημα με τα διπλώματα οδήγησης, κάνει και μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί, καθώς έχει ξεσηκώσει πολλά σχόλια τα τελευταία χρόνια στην κοινωνία, ιδίως μετά την απαγόρευσή τους επί ΣΥΡΙΖΑ.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Κεφαλογιάννης σημειώνει:

«Η γενική απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών έως 125cc, ήταν ένα παράλογο μέτρο. Να θυμίσω ότι πρόκειται για οχήματα που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας και πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Θα καταργήσουμε άμεσα αυτήν την καθολική απαγόρευση

Προσθέτει όμως, ως αντιστάθμισμα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, όπως σημειώνουν έμπειροι παρατηρητές στα τουριστικά νησιά: «Σε κάθε περίπτωση ο οικείος Δήμος στην περιοχή αρμοδιότητάς του, θα διατηρήσει τη δυνατότητα να θέτει περιορισμούς στην κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.»

Ε, από τουριστικό τόπο, την Κρήτη, προέρχεται ο Υπουργός, με πολλές παραλίες, που έχουν μια ιδιαίτερη αδυναμία στα τετράτροχα «τέρατα» (και μια ελαφριά αγάπη στην παρέκλιση από τη νομιμότητα, όπως και να το δούμε…), δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό.

Περιμέναμε όμως μια αναφορά στην ηλεκτροκίνηση από ένα κυβερνητικό στέλεχος κόμματος που έχει παρουσιάσει «πλήρες σχέδιο» για την προώθηση της στην Ελλάδα… Καλά, για τη βιώσιμη κινητικότητα ίσως να μην έχει ενημερωθεί ακόμη…