Με 64% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών της, ολοκληρώθηκε χθες, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, η 11η Διεθνής Έκθεση Αρτοποιίας, Ζαχαροπλαστικής, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Έτοιμων Προϊόντων ARTOZYMA.

Μέσα σε ένα τριήμερο γεμάτο γεύσεις, αρώματα, αλλά και επιχειρηματική εξωστρέφεια, η ARTOZYMA συγκέντρωσε ξένους εμπορικούς επισκέπτες και hosted buyers από την Αλβανία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Μ. Βρετανία, το Κουβέιτ, τη Βόρεια Μακεδονία, την Ολλανδία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, την Ιταλία, τη Σερβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η ARTOZYMA προσέλκυσε επισκέπτες και από όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και σπουδαστές ΙΕΚ και ΕΠΑΛ, αλλά και μέλη των φορέων συλλόγων αρτοποιών και ζαχαροπλαστών.

Η φετινή ARTOZYMA, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά από το 2016 χωρίς την Detrop Boutique, παρουσίασε 44% αύξηση των εκθετηρίων χώρων και 46% άνοδο στον αριθμό των άμεσων εκθετών σε σχέση με το 2022. Η έκθεση συγκέντρωσε 206 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), εκ των οποίων οι 19 άμεσοι ξένοι εκθέτες προήλθαν από 8 χώρες (Τουρκία, Βουλγαρία, Γερμανία, Τατζικιστάν, Κύπρο, Πολωνία, Ιταλία & Ιράν). Επίσης, η ARTOZYMA φιλοξένησε πάνω από 100 ξένους full hosted buyers και μέλη ομαδικών εμπορικών αποστολών.

Το πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων της ARTOZYMA αποτέλεσε ένα «πανόραμα» νέων τάσεων, καινούργιων προϊόντων και τεχνοτροπιών και καινοτομίας με αντικείμενο τον άρτο, τα αρτοποιήματα και το γλυκό.

Στο πλαίσιο αυτό ξεχώρισε το πρόγραμμα παρουσιάσεων της Εθνικής Ομάδας Αρτοποιίας, καθώς και τα σεμινάρια του Ιταλού δεξιοτέχνη της υψηλής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, Matteo Manuini, που παρουσίασε νέες τεχνικές για ζύμες φούρνου και ζαχαροπλαστείου. Ακόμη, φιλοξένησε το 6ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, καθώς και το εργαστήρι Pastry Lab, όπου καταξιωμένοι chef της ζαχαροπλαστικής παρασκεύασαν εμπνευσμένα γλυκά με πρωτότυπα υλικά.

Οι επισκέπτες της έκθεσης παρακολούθησαν επίσης workshops, αλλά και τα σεμινάρια της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων.

Η ARTOZYMA δίνει ραντεβού με τον κλάδο της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής για τον Φεβρουάριο του 2026.

Αύξηση επισκεπτών και βελτιωμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά για την Athens International Jewellery Show

Εν τω μεταξύ, με αύξηση επισκεπτών κατά 22% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης ολοκληρώθηκε χθες η Athens International Jewellery Show. Μάλιστα, οι επισκέπτες προήλθαν από 12 χώρες και συγκεκριμένα τις: Αίγυπτο, Αλβανία, Αλγερία, Αυστραλία, Βουλγαρία, ΗΠΑ, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία και Ελλάδα.

Η φετινή έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, στο Metropolitan Expo, κρίθηκε ως ιδιαίτερα ποιοτική από τους εκθέτες, που εκδήλωσαν ήδη ενδιαφέρον για εκ νέου συμμετοχή στην επόμενη, ενώ υπήρξαν και νέες κρούσεις από επιχειρήσεις που δεν συμμετείχαν.

Η Athens International Jewellery Show φιλοξένησε συνολικά 370 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου του κοσμήματος, των ωρολογίων και των πολύτιμων λίθων. Από τους 370 εκθέτες οι άμεσοι ήταν 240 και προήλθαν από Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Τουρκία, Ινδία, Γερμανία, Βέλγιο και Εσθονία, ενώ οι έμμεσοι ήταν 130.

Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά και το DESIGN SECTION με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, που ανέδειξε την ελληνική σχεδιαστική δυναμική του κλάδου, ενώ «έτρεξε» και πρόγραμμα προσκεκλημένων ξένων εμπορικών επισκεπτών από Μάλτα, Βέλγιο, Βόρεια Μακεδονία και Ηνωμένο Βασίλειο με επιχειρηματικές συναντήσεις.

Εν τω μεταξύ στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης έκανε πρεμιέρα η κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους για το ελληνικό κόσμημα και την ιστορία του με τίτλο «LOVE IN THE MAKING», ένα έντεχνο κινηματογραφικό «ταξίδι» στην ιστορία του ελληνικού κοσμήματος, διάρκειας 9 λεπτών, το οποίο δημιούργησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ).

Την τελευταία ημέρα της διοργάνωσης η ΠΟΒΑΚΩ κλήρωσε ένα χρυσό νόμισμα φιλοτεχνημένο από την Ομοσπονδία.