Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με τρία νέα βραβεία διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των Hellenic Responsible Business Awards 2022, τον θεσμό που βραβεύει τις εταιρείες που προωθούν τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και επενδύουν στη βιώσιμη περιβαλλοντική και κοινωνική ανάπτυξη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την έβδομη κατά σειρά χρονιά που η εταιρεία βραβεύεται στα Hellenic Responsible Business Awards, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία που αποδίδει στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, αλλά και τη συνέπεια που επιδεικνύει στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών «υπεύθυνου επιχειρείν».

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

 

– Gold Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνία /Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων» για την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία και τον σχεδιασμό των δράσεων υποστήριξης της ισότητας των φύλων, της γυναικείας ενδυνάμωσης, της αποδοχής, της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης

 

– Gold Βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογία & Περιβάλλον» για τις δράσεις «SUP Free hackathon & Sustainability hackathon», οι οποίες αναπτύχθηκαν από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Αφορούν σε δράσεις ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και στοχεύουν στην ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα

 

– Bronze Βραβείο στην κατηγορία Μακροπρόθεσμη Επένδυση (Τοπικής/ Περιφερειακής ή Εθνικής Εμβέλειας) για τη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Greece», που αναπτύχθηκε από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης».

Η δράση αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών σε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας.