Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με δικό του περίπτερο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έδωσε το «παρών» στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days, για δεύτερη χρονιά, πραγματοποιώντας διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις με travel agents και tour operators, στις οποίες αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη, ενώ παρουσιάστηκαν και όλα τα σημεία του ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.

Η συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη διαδικτυακή έκθεση αποτελεί συνέχεια του FVW workshop, που πραγματοποιήθηκε το 2020 στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.

Στόχος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι η συνεχής προβολή προορισμού μέσα από εικονικές εκθέσεις, workshops και Β2Β διαδικτυακές συναντήσεις προκειμένου να διατηρήσει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού υψηλό. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη γερμανική αγορά, η συγκεκριμένη πλατφόρμα αποτέλεσε ευκαιρία επικοινωνίας με τους επαγγελματίες του χώρου, καθώς η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση ΙΤΒ ακυρώθηκε για το 2022.