το ΤΡΑΜ της Αθήνας στον τερματικό σταθμό της Πλατείας Συντάγματος
το ΤΡΑΜ της Αθήνας στον τερματικό σταθμό της Πλατείας Συντάγματος
Πηγή Εικόνας: wikipedia

Μετά από δύο και πλέον χρόνια ξεκινούν και πάλι τα δρομολόγια του Τραμ προς και από το Σύνταγμα, τα οποία αναμένεται να συμβάλλουν σημαντικά και στην αποσυμφόρηση των υπολοίπων συγκοινωνιακών μέσων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομώ και Μεταφορών, το τμήμα Σύνταγμα – Κασομούλη, καθώς και οι ενδιάμεσες στάσεις σε Ζάππειο, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Φιξ παραδίδονται και πάλι στο επιβατικό κοινό της Αττικής με ασφάλεια, ύστερα από τις απαραίτητες δοκιμές κι ελέγχους που πραγματοποίησε η ΣΤΑΣΥ, τους δύο τελευταίους μήνες.

Παράλληλα επισπεύδεται η επανέναρξη των δρομολογίων του Τραμ και στο τμήμα από τη στάση «Μπάτης» στο Π. Φάληρο έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, τα οποία διακόπηκαν τον Μάρτιο του 2020, προκειμένου να εκτελεστούν από την Περιφέρεια Αττικής τα έργα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, στο πλαίσιο των οποίων προβλέπεται η μετατόπιση της γραμμής του Τραμ. Τα έργα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν στα τέλη Νοεμβρίου

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, δήλωσε:

«Το Τραμ επιτέλους επιστρέφει στην καρδιά της πόλης, στο Σύνταγμα, μετά από δύο χρόνια απουσίας. Επιστρέφει με ασφάλεια μετά τη διακοπή των δρομολογίων και αφού επιβεβαιώθηκε απόλυτα ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος για τη στατικότητα της γραμμής. Από το καλοκαίρι τοποθετήσαμε αισθητήρες και στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε δοκιμαστικά δρομολόγια αρχικά στο τμήμα από Κασομούλη μέχρι Βουλιαγμένης και στη συνέχεια μέχρι το Σύνταγμα. Είχαμε πει ότι στόχος μας ήταν το τραμ να επέστρεφε στην καρδιά της πόλης μέχρι το τέλος του χρόνου, αλλά με ασφάλεια. Και το πετύχαμε. Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, προσφέρουμε στους πολίτες περισσότερες επιλογές σε σύγχρονα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Προσθέτουμε παράλληλα 25 νέα οχήματα στον υπάρχοντα στόλο τραμ και προχωράμε το σχεδιασμό για την επέκταση προς Πειραιά, καθώς και την επέκταση του αμαξοστασίου στο Ελληνικό».