Με δυσκολία φαίνεται ότι προσαρμόζονται ορισμένοι στην αλλαγή κυβέρνησης… Χθες μάθαμε ότι έγινε μια γκάφα ολκής σε κύκλο προσώπων που ασχολούνται με την επικοινωνία του ΣΥΡΙΖΑ.

Και η γκάφα είναι γνώριμη σε όσους ασχολούνται με τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες: μετά την αλλαγή ρόλων που επέφεραν οι εκλογές, ο χρήστης της λίστας δεν φρόντισε να ενημερώσει τη λίστα αποδεκτών, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν τα email της «επικοινωνιακής ομάδας» οι χρήστες των κυβερνητικών emails που είναι πλέον… γαλάζιοι!

Δράστης της γκάφας είναι γνωστός σύμβουλος επιχειρήσεων, με πολλά βιβλία και σεμινάρια στο ενεργητικό του, ο οποίος φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερο ρόλο στις επικοινωνιακές εισηγήσεις που υιοθετεί ο ΣΥΡΙΖΑ.

Στο συγκεκριμένο email, που έχει τίτλο «ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ»,  αναφέρονται τα εξής:

«Μέχρι σήμερα, η επικοινωνιακή πολιτική του κόμματος, εξαντλείται στην έκδοση ενός δελτίου τύπου και τη διανομή του στα ΜΜΕ, με την ελπίδα πως θα το δημοσιεύσουν.

Πρόκειται για μια μέθοδο που έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια, όταν η επικοινωνία δεν είχε τις δυνατότητες που έχει σήμερα. Δεν εννοώ μόνο το Ιντερνετ γιατί δεν έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτό, ιδιαίτερα οι συνταξιούχοι αλλά και άλλες κοινωνικές κατηγορίες.

Η πρόταση μου είναι η ακόλουθη :

  1. Όπως έχω προτείνει ήδη, μια φορά τον μήνα ο Α.Τσίπρας να κάνει διάγγελμα στον ελληνικό λαό, αναφέροντας τα μεγάλα θέματα, τα μεγάλα ψέματα του Μητσοτάκη, τα σχέδια του κόμματος μας,
  2. Κάθε σκιώδης υπουργός, μια φορά στις 15 ημέρες να δίνει σταθερά μια συνέντευξη τύπου για όλα τα θέματα του υπουργείου του,
  3. Κάθε εκπρόσωπος τύπου κάθε σκιώδους υπουργείου, μια φορά την εβδομάδα για τρέχοντα ζητήματα.
  4. Στην βουλή όποιος μιλάει, να μην απαντάει μόνο στον αντίστοιχο υπουργό της κυβέρνησης, αλλά να απευθύνεται και στον λαό που παρακολουθεί (αυτή την μέθοδο εφαρμόζει με επιτυχία ο Αυτιάς στην εκπομπή του !!).

Επίσης άκρως απαραίτητα είναι γραπτά στοιχεία για όλα τα θέματα επί των οποίων αποφασίζει το κόμμα να κάνει αντιπολίτευση, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον καθένα στις συζητήσεις που κάνει στον κύκλο του. Δεν είναι δυνατόν, ακόμη και στα πάνελ να προκαλούνται οι εκπρόσωποι του κόμματος μας να αναφέρουν ποιες επενδύσεις έχουν γίνει τα χρόνια της κυβέρνησης και να μην «θυμόνται» κανένα ή να αναφέρουν μικρές επενδύσεις ή κάποιες που έχουν ξεκινήσει επί ΝΔ. Πρέπει να δημιουργηθεί ένας κατάλογος και να κυκλοφορήσει παντού, ώστε να μπορεί να αποτελέσει γραπτό έτοιμο στοιχείο προβολής της πολιτικής μας. Το ίδιο πρέπει να κάνει κάθε σκιώδες υπουργείο με το έργο του.

Πριν κάποιους μήνες, κυκλοφόραγαν στο Facebook έγχρωμες καρτέλες μια διάφορα στοιχεία, αριθμούς και αναφορές στο έργο της κυβέρνησης. Σταμάτησαν όμως να κυκλοφορούν, χωρίς κανείς να ξέρει το γιατί. Πρέπει να συνεχίσουν, γιατί έτσι είναι εύκολο να γίνεται κοινοποίηση και έτσι να διαδίδεται αστραπιαία !

Να δημιουργηθεί «Δελτίο Διαψεύσεων» γιατί η ΝΔ θα κυκλοφορεί συνεχώς fake news οπότε θα είναι ευκαιρία να απαντάμε σε αυτά και έτσι να αρχίσει να ενημερώνεται από τώρα ο λαός. Η συχνή αναφορά στο αρχείο που θα δημοσιευτεί, είναι σίγουρο πως θα τους ξεσκεπάζει ανά πάσα στιγμή ! Να δημιουργηθεί αρχείο σε ειδική σελίδα στο  Ιντερνετ για να μπορεί όποιος θέλει να κάνει παραπομπή ή αποστολή μέσω email.

Να συνεχίσει να προβάλλεται το έργο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και το γκρέμισμα του που επιχειρεί τώρα ο Μητσοτάκης. Όσα δεν είχαμε πει κατά την διάρκεια της θητείας, να τα πούμε τώρα για να καταλάβει ο λαός τι ψήφισε και τι έπρεπε να ψηφίσει.

Χρειάζεται να λειτουργήσουμε σαν να βρισκόμαστε σε μια συνεχή και παρατεταμένη προεκλογική περίοδο !!»

Τι να πρωτοσχολιάσουμε….

Πέρα από την απλοϊκότητα των προτάσεων, ας παραμείνουμε στο τραγελαφικό λάθος της λίστας και ας μην μπούμε στην ουσία – μπορεί κάθε αναγνώστης να βγάλει τα συμπεράσματά του…

Και ας δούμε αν (μετά τη διαρροή…) και τί θα υιοθετηθεί ….

Πάντως αυτό το τελευταίο για «συνεχή και παρατεταμένη προεκλογική περίοδο» είμαστε σίγουροι (έχουμε ήδη ρωτήσει…) ότι δεν έχει πολλούς υποστηρικτές οπουδήποτε: είτε στον ΣΥΡΙΖΑ, είτε στα κόμματα είτε στην κοινωνία. Παραλίες ονειρεύονται ήδη οι περισσότεροι, ιδίως οι επί 4ετία «κουρασμένοι»…