Δανειακή σύμβαση 80 εκατ. ευρώ για την Κοινωνικό – Οικονομική Δίκαιη Μετάβαση της Δυτικής...
Δανειακή σύμβαση 80 εκατ. ευρώ για την Κοινωνικό - Οικονομική Δίκαιη Μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας, υπέγραψαν ο υπουργός Οικονομικών
Green Tank: Μηδενική η συνεισφορά του ρωσικού φυσικού αερίου στην εγχώρια κατανάλωση
Για πρώτη φορά από τη δεκαετία του '90, τον Ιανουάριο οι εισαγωγές αερίου από τη Ρωσία για κάλυψη εγχώριας κατανάλωσης ήταν μηδενικές.
Κυρ. Μητσοτάκης: Παράδειγμα δίκαιης μετάβασης η Δυτική Μακεδονία
Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι η Δυτική Μακεδονία θα είναι πρωταγωνίστρια και στην επόμενη φάση της ενεργειακής μετάβασης.
ΕΕ:Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεσπίζει κανόνες για το ανανεώσιμο υδρογόνο
H Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε λεπτομερείς κανόνες ώστε να οριστεί τι συνιστά ανανεώσιμο υδρογόνο στην ΕΕ.
K. Σκρέκας: Στρέφουμε την Κοζάνη, τη Φλώρινα και τη Μεγαλόπολη προς το μέλλον με...
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Πράσινο Ταμείο, από τα έσοδα των πλειστηριασμών δικαιωμάτων εκπομπών του 2018 και του 2019.
ΑΔΜΗΕ: Υπεράκτια αιολικά, αποθήκευση ενέργειας και ρομποτική τεχνολογία στο δεκαετές πρόγραμμα 2024-2033
Η νέα γενιά έργων για την ενίσχυση της ενεργειακής θωράκισης της χώρας
Επιδοτήσεις, φωτοβολταϊκά και συμβουλές για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης από αυτοδιοικητικούς της ομογένειας
Επιδοτήσεις, επιδόματα, μέτρα ενθάρρυνσης επενδύσεων για φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες, ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων και συμβουλές στους πολίτες
EV: Ταχύτητα και χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος ρίχνουν την αυτονομία
Δεδομένα αποκαλύπτουν πως οι χαμηλές θερμοκρασίες και οι υψηλές ταχύτητες μειώνουν την αυτονομία της μπαταρίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Υπ. Υποδομών: Διαμόρφωση των συνθηκών για τη χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου μεταφορών
Το Υπ. Υποδομών διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για τη χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου μεταφορών, δήλωσε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος.
«Recharge»: Νέα εφαρμογή για εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα
Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφόρηση για κάθε σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έχουν οι πολίτες, με την εφαρμογή «reCharge».













