Η TOMMY HILFIGER ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ SOCIAL ENTREPRENEURS ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΜΕ ΤΟ «TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE»

Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., ανακοίνωσε ότι οι αιτήσεις για το τρίτο Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge έχουν ξεκινήσει από τις 6 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν έως τις 8 Μαρτίου 2021.

Το παγκόσμιο πρόγραμμα έχει ως στόχο να υποστηρίξει start-up και stage-up επιχειρήσεις που αναπτύσσουν λύσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο στο τοπίο της μόδας.

Από την ίδρυσή του το 2018, το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge έχει απονείμει 350.000 ευρώ σε επιχειρηματίες που υποστηρίζουν αυτά που πιστεύουν και έχουν δεσμευτεί να οδηγήσουν την αλλαγή στις κοινότητές τους. Με οδηγό το όραμα βιωσιμότητας Τommy Hilfiger να δημιουργεί μόδα που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους Πάντες, η τρίτη έκδοση του προγράμματος προσπαθεί να ενισχύσει και να υποστηρίξει επιχειρηματίες που εκπροσωπούν την BIPOC κοινότητα (Black, Indigenous & People Of Color), οι οποίοι εργάζονται για την προώθηση των κοινοτήτων τους για ένα μέλλον χωρίς περιορισμούς. Οι καταναλωτές καλούνται επίσης να συμμετάσχουν και να βοηθήσουν.

«Το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge δίνει έμφαση στους επιχειρηματίες και τους καλεί να προσπαθήσουν με όλη τους τη ψυχή να δημιουργήσουν θετικό κοινωνικό αντίκτυπο στη βιομηχανία της μόδας», είπε ο Tommy Hilfiger. «Φέτος, θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα ακόμα πιο ευρύ φάσμα ιδεών και κοινοτήτων, υποστηρίζοντας τους BIPOC entrepreneurs. Έχουμε την ευθύνη να οδηγήσουμε την αλλαγή σε όλο το τοπίο της μόδας και έχω την τιμή να επεκτείνω τη δέσμευσή μας για το inclusion και την ίση εκπροσώπηση μέσω του επερχόμενου Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.»

Tommy Hilfinger Fashion Frontier Challenge
Πηγή Εικόνας: Tommy Hilfinger

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται, καλούνται να υποβάλουν προτάσεις που επικεντρώνονται στη δημιουργία μίας πιο inclusive «αλυσίδας» δράσεων.

Οι τελικοί υποψήφιοι θα είναι έξι και θα κληθούν να αναπτύξουν τα πλάνα τους διαδικτυακά με την στήριξη μίας αφοσιωμένης ομάδας ειδικών της Tommy Hilfiger όπως επίσης και εξωτερικούς συνεργάτες.

Έπειτα από σχετική εκπαίδευση, οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν την ιδέα τους σε ένα πάνελ κριτικής επιτροπής και στο κοινό, στο παγκόσμιο Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge event που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2022.

Στην προσπάθεια να προωθήσει περαιτέρω τις φιλοδοξίες υπέρ του inclusivity, η Tommy Hilfiger καλεί τους καταναλωτές να συμμετάσχουν ως Consumer Judges για να βοηθήσουν με τους φετινούς φιναλίστ. Συγκεκριμένα, η αποστολή τους θα είναι να περιορίσουν τους φιναλίστ από 200 σε μόνο 50. Οι αιτήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω του https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ έως τις 8 Φεβρουαρίου 2021.

Πηγή Εικόνας: Tommy Hilfinger

Τα ακόλουθα βραβεία έχουν αυξηθεί από τα προηγούμενα χρόνια, παρέχοντας στους νικητές τη χρηματοδότηση και γνώση για να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα:

  • Συνολικά 200.000€ που απονέμονται σε όλους τους νικητές και την ευκαιρία να κερδίσουν επιπλέον 15.000€ για το βραβείο «Αγαπημένης Ψήφου Κοινού»
  • Μία ετήσια καθοδήγηση από την παγκόσμια ομάδα ειδικών της Tommy Hilfiger
  • Μία θέση στο Πρόγραμμα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας (ISEP)
  • Ένα ετήσιο INSEAD Mentorship

Πηγή Εικόνας: Tommy Hilfinger

«Ενώ η βιομηχανία της μόδας έχει πραγματοποιήσει μικρά, θετικά βήματα προς ένα πιο inclusive και diverse μέλλον, υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να γίνουν», είπε ο CEO της Tommy Hilfiger, Martijn Hagman. «Μέσω του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, επεκτείνουμε τη δέσμευσή μας για ένα μέλλον με ίση εκπροσώπηση κοινοτήτων και diversity, οδηγώντας τις αλλαγές που θέλουμε και πρέπει να δούμε». 

Η αποστολή της Tommy Hilfiger είναι να δημιουργεί μόδα που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους Πάντες και να μετατραπεί σε ένα κορυφαίο sustainable designer lifestyle brand στον τρόπο που δημιουργεί τα προϊόντα του, διαχειρίζεται τις λειτουργίες του και συνδέεται με πολλές και διαφορετικές κοινότητες. Περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν διαθέσιμες εδώ: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Κατάστημα Tommy Hilfinger σε εμπορικό κέντρο (Fairview Mall)
Πηγή Εικόνας: wikimedia commons - Raysonho

Λίγα λόγια σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ

Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet, το tommy.com καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.

Από την 1η Ιουλίου 2019, η SARKK ΑΒΕΕ ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και Franchise Partner για το brand CALVIN KLEIN στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία. 

Έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σήμα – logo Tommy Hilfinger σε κατάστημα (store at Delhi airport)
Πηγή Εικόνας: wikimedia commons - AKS.9955

 

Λίγα λόγια σχετικά με την Tommy Hilfiger

Στο brand portfolio της Tommy Hilfiger, περιλαμβάνονται οι σειρές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS. Οι συλλογές TOMMY HILFIGER είναι από τις πιο αναγνωρισμένες premium designer lifestyle συλλογές στον κόσμο. Εστιάζουν στον σχεδιασμό και την εμπορία ποιοτικών ειδών ένδυσης και ειδικότερα tailored και sportswear συλλογές για άνδρες, capsule και sportswear συλλογές για γυναίκες, παιδικές συλλογές, συλλογές denim, underwear (εσώρουχα και πιζάμες), υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ. Ακόμα, μέσω επιλεγμένων licensees, η Tommy Hilfiger προσφέρει lifestyle προϊόντα όπως γυαλιά, ρολόγια, αρώματα, μαγιό, κάλτσες, μικρά δερμάτινα είδη, οικιακά προϊόντα και είδη ταξιδιού. Η σειρά TOMMY JEANS αποτελείται από προϊόντα jeanswear καθώς και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες, αξεσουάρ και αρώματα. 

Μόδα – ακίνητα: Το κατάστημα Tomy Hilfiger στο Βερολίνο
Πηγή Εικόνας: wikimedia commons - panoramio