ΟΤΕ: Μηνύσεις κατά συνδικαλιστών για την απεργία
Κεντρικά γραφεία του Ομίλου ΟΤΕ στο Μαρούσι
ΟΤΕ: Μηνύσεις κατά συνδικαλιστών για την απεργία
Κεντρικά γραφεία του Ομίλου ΟΤΕ στο Μαρούσι
Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνεχείς ενημερώσεις για τις δράσεις της COSMOTE με στόχο τη στήριξη των συνδρομητών της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τα ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους, φιλοξενεί η νέα σελίδα www.cosmote.gr/apotospiti, που δημιούργησε η εταιρεία για το κοινό.

Η σελίδα θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες πληροφορίες και συμβουλές, προκειμένου να διευκολύνει τους συνδρομητές της αυτήν την περίοδο, που οι ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα και εργασία από το σπίτι είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ενώ απαιτείται να περιοριστούν οι μετακινήσεις για να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Επιπλέον, η COSMOTE αλλάζει, συμβολικά, το εταιρικό slogan σε «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους», ανανεώνοντας την υπόσχεσή της για έναν καλύτερο κόσμο, όπου όλοι μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να ψυχαγωγούνται από το σπίτι, με ασφάλεια και με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτήν την περίοδο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δίκτυα του Ομίλου ΟΤΕ ανταποκρίνονται επιτυχώς στην αυξημένη κίνηση. «Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει επενδύσει σημαντικά στην επέκταση και ενίσχυση των δικτύων του και σήμερα είναι σε θέση να παρακολουθεί αυτοματοποιημένα την επίδοσή τους, μέσα από ένα ψηφιακό οικοσύστημα που αξιοποιεί την τεχνολογία artificial intelligence, ενώ διαθέτει υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα», σημειώνει.

Τέλος, σε μήνυμά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ευχαριστεί όλους τους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ, που εργάζονται -είτε απομακρυσμένα είτε στην πρώτη γραμμή- σε όλη την Ελλάδα, «από τον Έβρο μέχρι τη Γαύδο και από το Καστελόριζο έως τους Οθωνούς», διασφαλίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας.