Για δέκατη συνεχόμενη χρονιά το Επιμελητήριο Αχαΐας υλοποιεί τη δράση ”Culture and Shopping” που στοχεύει στη γνωριμία των τουριστών με την Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, εκδόθηκαν 20.000 ενημερωτικοί χάρτες με συμμετοχή και επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου Αχαΐας και τα ξενοδοχεία στα οποία διανέμονται και τοποθετούνται σε ειδικά stands. Οι χάρτες είναι 22 στην Πάτρα και 34 στην ευρύτερη περιοχή Αχαΐας-Ηλείας ενώ διαφημίζονται στη φετινή δράση 42 επιχειρήσεις.

 

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα διανέμουν τους χάρτες (εκδίδονται σε 4 γλώσσες, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ρώσικα) στους ταξιδιώτες τους, με τις προγραμματισμένες εκδρομές προς την Πάτρα.

 

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, εκτός από τις οργανωμένες εκδρομές υπάρχουν και μεμονωμένοι επισκέπτες και φέτος η τουριστική περίοδος ξεκίνησε νωρίτερα, εκτιμάται ότι θα διαρκέσει έως και τον Νοέμβριο και συνεπακόλουθα αναμένεται αύξηση του αριθμού των τουριστών, κυρίως από, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ρωσόφωνα κράτη Λετονία, Λιθουανία και Ρουμανία.

 

«Αξιοσημείωτο είναι, όπως σημειώνει το επιμελητήριο, ότι δημιουργείται μια σημαντική αλληλεπίδραση στην τοπική οικονομία. Ο τουρισμός που εξυπηρετείται ακόμα και με το πρόγραμμα ”all inclusive”, καταναλώνει προϊόντα από τοπικές επιχειρήσεις δημιουργώντας έτσι μία αύξηση της κατανάλωσης και της ενεργούς ζήτησης της τοπικής οικονομίας».