

Με 25 ξενοδοχεία κάτω από την ομπρέλα της και με ένα χαρτοφυλάκιο από τα «βαριά» ονόματα της διεθνής τουριστικής βιομηχανίας , όπως είναι η Marriot, η Hyatt, η Accor, η Intercontinental και η Nikki Beach κλπ, η SWOT Hospitality.. ανεβάζει τη… θερμοκρασία στον τουριστικό ανταγωνισμό, προσελκύοντας πελατεία με «γεμάτο» πορτοφόλι, βάζοντας πιο ψηλά τον πήχη τόσο των τιμών όσο και των υπηρεσιών.
Η SWOT Hospitality, επικεντρώνεται στην στρατηγική της στη διαχείριση διεθνών ξενοδοχειακών brands.
Ακόμη στοχεύει να καταστεί έμπιστος εταίρος επενδυτών και εταιρειών ανάπτυξης ακινήτων που προσβλέπουν σε πιο συνολική ανάπτυξη real estate εγκαταστάσεων με γραφεία, malls. Στον τομέα των ξενοδοχείων οι επενδυτές έρχονται και αναθέτουν στη SWOT το management της επένδυσής τους. Η Ελλάδα παραμένει ο βασικός στόχος των επενδυτών που θέλουν μέρος των διαθέσιμων κεφαλαίων να κατευθυνθούν στην τουριστική βιομηχανία.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της SWOT, Πάνος Κωνσταντινίδης, ανέφερε ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι πολυτελή και να αποτελούν τοπόσημα ή να ξεχωρίζουν ως προς την παρουσία τους όπως είναι για παράδειγμα τα Moxy που ήδη λειτουργεί ένα στην Πάτρα και σύντομα θα λειτουργήσει και στην Αθήνα. Τα ξενοδοχεία διαφοροποιούνται όπως σημείωσε στον τομέα της αρχιτεκτονικής και προέχουν το branding και η ταυτότητα του ξενοδοχείου, τομέας όπου όπως ανέφερε, δίνεται μεγάλη έμφαση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα FnB concepts μέσα σε ξενοδοχεία, με τα στελέχη της να επισημαίνουν ότι το εστιατόριο του ξενοδοχείου μπορεί να είναι γεμάτο, να έχει ζωντάνια και ταυτότητα και ελκύει τον επισκέπτη να καθίσει στο ξενοδοχείο να χαλαρώσει ή να διασκεδάσει.
Τα νέα projects σε Μύκονο, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη και Ρόδο
Αναφερόμενος στο Nikki Beach ο κύριος Κωνσταντινίδης ανέφερε ότι ήταν ένα δύσκολο project, όπου συνεργάστηκε στο εστιατόριο με τον όμιλο Τραστέλη, βελτιώνοντας τα αποτελέσματά του εν μέσω κορονοϊού και στόχος είναι να το ενισχύει ακόμα περισσότερο. Επίσης, στην περίπτωση του Moxy της Πάτρας που ήδη διατηρεί τη διαχείριση, αντικατοπτρίζει μία νέα τάση που επικεντρώνεται σε σύγχρονα, μοντέρνα και προσιτά στην τιμή ξενοδοχειακά καταλύματα, ιδιοκτησίας της Dimand και της Prodea.














