Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ταχεία ανάπτυξη γνωρίζει το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ της Wolt με 2.000 κωδικούς  προϊόντων, προσθέτοντας περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές.

Πιο αναλυτικά, λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση του πρώτου dark store του Wolt Market στην καρδιά της Αθήνας που σημείωσε μεγάλη επιτυχία, το δεύτερο dark store προστέθηκε στο δίκτυο της Wolt και από το Μαρούσι θα εξυπηρετεί τη διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για άμεση παράδοση προϊόντων supermarket στα βόρεια προάστια.

«Οι πελάτες της Wolt μπορούν πλέον να κάνουν τις παραγγελίες τους για όλα τα ψώνια supermarket, μέσω του τουWolt Market, με την παραγγελία τους να φτάνει στην πόρτα τους σε 20-30 λεπτά. Στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market έχει τοποθετηθεί μια ευρεία γκάμα προϊόντων με 2.000 κωδικούς που διαρκώς εμπλουτίζεται και καλύπτει όλες τις ανάγκες όπως τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά και πολλά ακόμα. Η τεχνολογική υπεροχή της εφαρμογής σε συνδυασμό με τις παραδόσεις 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 09:00 έως τις 00:00, και τη δυνατότητα live tracking της παραγγελίας, επιτρέπει στους πελάτες της Wolt να απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους αποκλειστικά με όσα τους φέρνουν χαρά! Παρέχεται επίσης ο προγραμματισμός της παράδοσης της παραγγελίας για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση, ενώ και οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με κάρτα ή με μετρητά.

Οι περιοχές που εξυπηρετούνται από το νέο dark store είναι: Παπάγου, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Μελίσσια, Βριλήσσια, Μαρούσι, Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Μεταμόρφωση, Νέα Φιλαδέλφεια, Χαλάνδρι, Χολαργός, Γαλάτσι και Νέα Ιωνία. Σημειώνεται ότι για τις επόμενες 2 εβδομάδες προσφέρεται δωρεάν διανομή για κάθε παραγγελία από το Wolt Market.

Συνεχίζουμε τη δυναμική ανάπτυξη του Wolt Market με ένα ακόμη dark store στην Αττική, ενώ επεξεργαζόμαστε σχέδια για την περαιτέρω γεωγραφική επέκταση» δήλωσε ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και πρόσθεσε: «Αφουγκραζόμαστε τις καταναλωτικές ανάγκες και προσαρμοζόμαστε στις προτιμήσεις των καταναλωτών, προσφέροντας τους καθημερινά περισσότερες επιλογές πάντα με την ασφάλεια και την ταχύτητα της Wolt».

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt αναπτύσσει ένα δίκτυο dark store που λειτουργούν συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής, ενισχύοντας τις διαθέσιμες επιλογές με προϊόντα super market. Μία κίνηση που αποτυπώνει την εμπιστοσύνη της φινλανδικής startup στην ελληνική αγορά.