Νέο καθεστώς για τις εκπτώσεις θέλουν οι Έμποροι
Νέο καθεστώς για τις εκπτώσεις θέλουν οι Έμποροι
Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Την εφαρμογή του μέτρου του click in shop, δηλαδή παράδοση με ραντεβού εντός του καταστήματος, οριζόντια σε όλες τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, και όχι μόνο σε ένδυση, υπόδηση και βιβλιοχαρτοπωλεία όπως εφαρμόζεται επί του παρόντος, ζητεί ο ορόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας στο Kontra Channel το Σάββατο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΕΑ, «ο κ. Χατζηθεοδοσίου εξηγεί ότι το click away, όπως αποδείχθηκε και κατά την εορταστική περίοδο, μπορεί να ωφελήσει μόνο τις μεγάλες αλυσίδες – επιχειρήσεις, που διαθέτουν eshop, αλλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί στα μικρά καταστήματα με αποτέλεσμα να επιτείνονται τα τεράστια προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν.

Για το ενδεχόμενο ενός τρίτου lockdown ο πρόεδρος του ΕΕΑ τονίζει ότι κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό, σημειώνοντας ότι από τα 5,2 δισ. τζίρο την περσινή χειμερινή εκπτωτική περίοδο «παλεύουμε να φτάσουμε φέτος τα 2 δισ. ευρώ».

Σε αυτό το περιβάλλον, με τις επιχειρήσεις να στενάζουν, ο κ. Χατζηθεοδοσίου υπογραμμίζει ότι χρειάζονται επιπλέον μέτρα στήριξης από την κυβέρνηση, ενώ σημειώνει χαρακτηριστικά ότι ακόμη και στο πολύ θετικό μέτρο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, στον 5ο κύκλο έμειναν εκτός 300.000 επιχειρήσεις αλλά και πολλοί κλάδοι, με το 85% όσων εντάχθηκαν να λαμβάνει έως 1.000 ευρώ.

Τα μέτρα που συζητούνται και αναμένονται το επόμενο διάστημα αφορούν ένα νέο Πρόγραμμα παροχής δανείων με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου κατά 90%, ένα ειδικό πρόγραμμα για την εστίαση, καθώς και η στήριξη των θέσεων απασχόλησης μέσω της κάλυψης του μη μισθολογικού κόστους, σημείωσε ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α., επαναλαμβάνοντας την πρόταση για «κούρεμα» των συσσωρευμένων χρεών καθώς θα είναι αδύνατο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανταποκριθούν όταν θα έρθει η ώρα της πληρωμής.