ς - Αγορές με κάρτα στο internet
ς - Αγορές με κάρτα στο internet
Πηγή Εικόνας: negative space στο pexels

Την άποψη πως το click away ήρθε για να μείνει και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν όλους τους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς σημείωσε την Τρίτη ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο «Θέμα», ο κ. Σταμπουλίδης υποστήριξε πως οι εκτελέσεις παραγγελιών τη Δευτέρα ήταν αυξημένες κατά 50% από ότι έγιναν την Κυριακή, ιδίως από τις μεγάλες οργανωμένες αλυσίδες.

Όπως επισήμανε μόνο την Κυριακή και τη Δευτέρα το 40% του όγκου που θα πήγαινε στις ταχυμεταφορές έφυγε και παρελήφθη από τον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων.

Ο κ. Σταμπουλίδης δήλωσε ακόμα ότι οι υπηρεσίες νυχιών λειτουργούν με ωράριο και αυστηρά μέτρα αντίστοιχα των κομμωτηρίων.

Σχολιάζοντας την αντίφαση καθώς χθες, πριν τις επίσημες ανακοινώσεις, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης είχε κατακρίνει τη συζήτηση για τα νυχάδικα, ο κ. Σταμπουλίδης, επισήμανε ότι ο λόγος που άνοιξαν τελικά, ήταν καθότι, όπως παραδέχθηκε, δεν μπορούσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία.

Οι εργαζόμενοι στην περιποίηση νυχιών, πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι με τον κίνδυνο της κίνησης άρα και της διασποράς. «Δεν μπόρεσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.