
Πηγή Εικόνας: Google MapsΌπως προκύπτει, το project φαίνεται να έχει επηρεαστεί και από το θέμα που προέκυψε στην αγορά με τον ΝΟΚ. Όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο, «διαπιστώνεται επίτευξη προόδου στα Συμβατικά και Χρηματοδοτικά έγγραφα του Προσωρινού Αναδόχου – λαμβάνοντας υπόψη και το μείζον θέμα που προέκυψε όσον αφορά την κατάργηση του ΝΟΚ και την αντικατάστασή του καθώς και τυχόν επιρροή του στο βασικό σχεδιασμό του εν θέματι έργου – που θα επιτρέψει την πρόοδο και την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων εν συνόλω από δω και στο εξής προκειμένου για την ολοκλήρωση της οριστικοποίησης της σύμβασης, εντός της αιτούμενης προθεσμίας».
Σύμφωνα και με το υπουργείο, «κρίνεται εύλογη, η χορήγηση παράτασης της περιόδου Οριστικοποίησης της Σύμβασης Σύμπραξης καθώς απαιτείται σημαντικός χρόνος, λόγω του όγκου, της πολυπλοκότητας και του βαθμού σπουδαιότητας τόσο των Κύριων και Δευτερευουσών Συμβάσεων Χρηματοδότησης όσο και των Συμβάσεων του Έργου σε συνάρτηση με τις χρονοβόρες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με τα εμπλεκόμενα μέρη, προκειμένου να επιτευχθεί η οριστικοποίηση του συνόλου των συμβατικών εγγράφων του εν θέματι έργου, με στόχο να εξασφαλιστεί η μέγιστη αποδοτικότητα στη διεξαγωγή της διαδικασίας οριστικοποίησης αλλά και το πληρέστερο και ακριβέστερο αποτέλεσμα προς όφελος του έργου».
Το νέο κτήριο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, στο πλαίσιο της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της στο κτήριο της Οδού Πειραιώς 166, όταν σήμερα στεγάζονται σε 13 διάσπαρτα, μισθωμένα κτήρια, συμβάλλοντας σημαντικά και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και στην απαλλαγή εξόδων για μισθώσεις κτιρίων, εξασφαλίζοντας οικονομικό όφελος για το Δημόσιο από τα μισθώματα της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ ετησίως, ή αλλιώς των 90 εκατ. ευρώ στα 30 έτη. Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια), εκ των οποίων οι πρώτοι 36 αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και οι υπόλοιποι την περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.
Το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, ασφάλιση και συντήρηση ενός λειτουργικού, σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Υ. του ΥΠ.Υ.ΜΕ. και το οποίο θα σχεδιαστεί με βάση τις «αρχές» του βιοκλιματικού σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια, και θα πρέπει να επιτύχει πιστοποίηση LEED (Silver ή ανώτερο), και 1 πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς που εξασφαλίζει την πρόσβαση στο κτήριο.
Επιπλέον, περιλαμβάνει την ανάπλαση τού περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., που διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά την πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος και του σταθμού «Ρουφ» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.















