Με επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων σχεδιάζει το μέλλον που θα τη φέρουν πιο κοντά στους πρωταθλητές στην αγορά των αναψυκτικών με τους πολυεθνικούς ομίλους που έχουν τη μερίδα του λέοντος.

Η οικογένεια Σεπετά σε ειδική εκδήλωση στο Ίδρυμα Γουλανδρή στο Παγκράτι με τον ιδρυτή , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Πέτρος Σεπετάς, η κα Ελένη Θεοχάρη γενική διευθύντρια , και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και σύζυγος του Πέτρου Σεπετά. Η κα Ελένη Θεοχάρη από το βήμα της εκδήλωσης είπε πώς δημιουργήθηκε η εταιρεία Βίκος όταν ένα μεσημέρι ο σύζυγος της είπε να κάνουμε ένα εργοστάσιο εμφιαλωμένου νερού με την κα κ Ελένη Θεοχάρη να απαντά στο σύζυγο της «ναι να το κάνουμε».

Έτσι ξεκίνησε η βιομηχανία «Βίκος» καταγράφοντας μια διαδρομή 33 ετών και σήμερα  πορεύεται ως Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.

Ο Κωνσταντίνος Σεπετας, ο ένας από τα τρία αδέλφια, σε ρόλο Chief Marketing Officer, μεταξύ άλλων προσδιόρισε που θα κατευθύνουν τα κεφάλαια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Συγκεκριμένα είπε ότι έχουν προγραμματίσει 79 υποέργα συνολικού προϋπολογισμού 63 εκ. €, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων: Βιομηχανικές μονάδες Περίβλεπτος, Καλπάκι ΒΙ.ΠΕ (PETCOM).

  • Η Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα
  • Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT (industrial industry of things)
  • Επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)
  •  Έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους

Επίσης σε Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως:

  • μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου,
  • σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων

αλλά και Έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.

Όπως σημείωσαν οι διοικούντες, «Επιπλέον όλων, στόχος μας είναι τα προϊόντα να μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι καταναλωτές θα βρίσκουν όλες τις προϊοντικές επιλογές όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα μας. Σε κάθε νησί, σε κάθε πόλη, κάθε χωριό. Θα είμαστε παντού. Με αυτό το δεδομένο επενδύουμε 4 εκ. σε ιδιόκτητο στόλων φορτηγών 5 εκ. σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας μας να απλοποιηθούν και οι εργαζόμενοι μας να έχουν στα χέρια τους την τελευταία τάση της τεχνολογίας. 28 εκ για να στηρίξουμε όλο το δίκτυο των πελατών μας, καθώς βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον επαγγελματία, με μια ευρεία γκάμα προϊόντων, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του με το νερό και τα αναψυκτικά, με στόχο να μας επιλέγει συνειδητά ως συνεργάτη. Ο ίδιος σκοπός μας εμπνέει για να εξελίσσουμε ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα μας, καλύπτοντας περισσότερες κατηγορίες – όπως το πλέον ισχυρό mixer, Βίκος Pink Grapefruit που ήδη έχει φτάσει το μερίδιο του στο 21,9%. Για να επιστρέψουμε στα νούμερα, σημειώνουμε ότι από τα 28 εκ. €, τα  8 εκ.€ προορίζονται στην ενίσχυση της παρουσίας μας με πάγια υλικά, βοηθώντας το προϊόν μας αλλά και τον επαγγελματία να έχει άρτια εικόνα, που θα οδηγήσει σταδιακά σε αύξηση του όγκου πωλήσεων. Άλλωστε οι πωλήσεις είναι αυτές που στηρίζουν την κατανάλωση. Τα 20 εκ.€ προορίζονται σε έναν πολύ σημαντικό τομέα που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει την ολοκληρωμένη επικοινωνία, με τη συμμετοχή της εταιρείας σε  στρατηγικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις, προωθητικές ενέργειες και σημεία επαφής με το καταναλωτικό κοινό, ενισχύοντας την μεταξύ μας σχέσεις. Τα παραπάνω αποτελούν πρωτεύοντα στόχο στην εμπορική πολιτική της εταιρείας μας, ώστε να παραμείνουν οι μάρκες που εμπορευόμαστε ανταγωνιστικές και ισχυρές απέναντι στις αντίστοιχες εταιρείες του κλάδου. Το λεπτομερές πενταετές μας πλάνο είναι ο οδικός χάρτης της ανάπτυξης της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., του τόπου, της Περιφέρειας και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της χώρας μας. Δημιουργούμε θέσεις εργασίας, κάνουμε πράξη τη βιωσιμότητα, συνεχίζουμε να μένουμε πιστοί στις αξίες μας. Στις αξίες που μας καθιέρωσαν στην κορυφή. Μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, γινόμαστε πιο δυνατοί για να μπορούμε να διασφαλίζουμε την ποιότητα και να ανοίγουμε δρόμους για τον κλάδο, δίνουμε επιλογές στον καταναλωτή.»