Πηγή Εικόνας: Image by Elias Shariff Falla Mardini from Pixabay

Οι αλυσίδες café και τα εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των Ελλήνων, όμως με την πάροδο του χρόνου ο πήχης έχει ανέβει και οι απαιτήσεις τον καταναλωτών για καλύτερη εξυπηρέτηση και ποιότητα των υλικών αυξάνονται.
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες, τα Café και H Ταχεία  Εστίαση» που διεξήχθη τον Ιούνιο 2023 έδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων επισκέπτονται, έστω και σπάνια, café και εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση.

Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν θέσει τα δικά τους κριτήρια για την επιλογή café και εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης, με την ποιότητα και την τιμή να κυριαρχούν.

Ανάλογα με τα κριτήρια επιλογής, υπάρχουν και κριτήρια εγκατάλειψης που έχουν θέσει οι καταναλωτές για τα αγαπημένα τους καταστήματα με την ποιότητα, την υγιεινή και τη συμπεριφορά του προσωπικού να βρίσκονται στα top 3.

Σχεδόν ένας στους δύο  βάζει και το θέμα  της τιμής του προϊόντος.

Στο ίδιο  ποσοστό  απαιτείται  να χρησιμοποιούνται αγνά υλικά.

Σχεδόν σε ποσοστό 60%, όταν διαπιστωθεί ότι ο καταστηματάρχης χάλασε την ποιότητα του café, αποχωρούν από το κατάστημα.

Σε ποσοστό 58% απαιτείται το μαγαζί είναι καθαρό και περιποιημένο.