Αποζημίωση στο δεκαπλάσιο δίνει στον καταναλωτή αλυσίδα σούπερ μάρκετ όταν η τιμή στο ράφι είναι διαφορετική από την τιμή που χτυπάει η υπάλληλος στο ταμείο ενώ οι υπόλοιπες αλυσίδες αντιμετωπίζουν αντίστοιχα περαστικά που να σημειωθεί έχουν  πολλαπλασιαστεί με μία συγνώμη και επιστρέφουν άμεσα τη διαφορά στον καταναλωτή.

Την ίδια στιγμή τα my market έχουν αναλάβει δεσμεύσεις έναντι των καταναλωτών αφού τους αποζημιώνει στο δεκαπλάσιο όταν η τιμή στο ράφι είναι χαμηλότερη από την τιμή που  «βλέπει» το ταμείο.

Τα my market πληρώνουν το λάθος στο δεκαπλάσιο. Παράδειγμα: Όταν η διαφορά είναι 3 ευρώ από το ράφι στο ταμείο ο καταναλωτής θα πάρει άμεσα ως αποζημίωση τα ποσό των 30 ευρώ. Η  αλυσίδα my market έχει αναλάβει δεσμεύσεις έναντι των καταναλωτών με τις οποίες πληρώνει τα λάθη του. Ο  Αριστοτέλης Παντελιάδης έχει θέσει σε εφαρμογή δεσμεύσεις  την τελευταία διετία έναντι των καταναλωτών. Οταν εντοπιστούν λάθη σε βάρος των πελατών αναλαμβάνει την ευθύνη και η αποζημίωση  πολλαπλασιάζεται με την αξία του λάθους που εντοπίστηκε.

Οι δεσμεύσεις ποιότητας των my market.   

Στο πλαίσιο αυτής της δέσμευσης, η αλυσίδα έχει επενδύσει σε μεγάλο αριθμό διαδικασιών και εξοπλισμού, ξεκινώντας από την προσεκτική και με αυστηρά κριτήρια επιλογή των προμηθευτών της . Όλοι οι συνεργάτες της αλυσίδας υπογράφουν τον Κώδικα Προμηθευτών της METRO που τους υποχρεώνει να τηρούν τα πιο ψηλά στάνταρ ποιότητας.

Παράλληλα, η εταιρεία καινοτομεί με τη χρήση οργάνων τελευταίας τεχνολογίας για να υποστηρίξει την αποδοτικότερη διενέργεια ελέγχων στα προϊόντα και τα καταστήματά της. Η εισαγωγή της χρήσης του χρωματόμετρου Lovibond Colour Measurement- LC 100 Spectrocolorimeter & SV 100 Kit, έδωσε τη δυνατότητα για in situ έλεγχο τήρησης των προδιαγραφών και της σταθερότητας ή μη των προϊόντων κατά τη διάρκεια των επιτόπιων ελέγχων στο ράφι σε πραγματικό χρόνο.

Οι αλυσίδες που ζουν  υπό τον φόβου του «αστυνόμου», τρομάζουν στην ευστροφία των πελατών τους που αντιλαμβάνονται τα λάθη στο κεφάλαιο των τιμών , προσπαθούν να κουκουλώσουν τα λάθη τους ρίχνοντας τα το λάθος στην «καινούργια» υπάλληλο που ακόμη δεν έχει μάθει τις διαδικασίες ελέγχου.

Τα  πρόστιμα  «χαλάνε» το κλίμα  των επετειακών βραβείων.

Η παραβατικότητα των σούπερ  μάρκετ όπως αυτή καταγράφεται από τη ΔΙ.ΜΕ.Α μετά την εφαρμογή μέτρων ελέγχου του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη που εστιάζουν κατά της αισχροκέρδειας είναι πλήγμα για την αγορά των ετήσιων   βραβείων  που δίνονται από ιδιωτικούς Οργανισμούς που «εμπορεύονται» αντίστοιχες  εκδηλώσεις. Τα  βραβεία στην αγορά  του λιανεμπορίου που απονέμοντα κάθε χρόνο  το Φθινόπωρο  ενώ οι διοργανωτές  πρέπει να  σκαρφιστούν νέες κατηγορίες διότι  οι αλυσίδες  που συμμετέχουν ενεργά  πιάστηκαν  με την « γίδα  στην  πλάτη.»

 

[ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ]